زمین خوردن دیگران من را می‌خنداند!

با سبک زندگی خاص سروش صحت آشنا شوید

در حالی که سه سریال «هفت‌سنگ»، «شمعدانی» به کارگردانی سروش صحت و «سیگنال موجود است» کاری از مهدی مظلومی در رقابت برای پخش در مناسبت ماه رمضان بودند این قرعه به نام «هفت سنگ» افتاد.
کد خبر: ۶۹۰۷۶۰
حال و هوای کمدی با «هفت‌سنگ»

به علت آماده نشدن دیگر سریال‌ها «هفت‌سنگ» به شبکه 3 آمد تا امسال این شبکه دوباره پس از چند سال فضای کمدی را در شب‌های رمضان را به خانه های مردم بیاورد.
سریال هفت‌سنگ که با نویسندگی گروهی متشکل از علیرضا بذر افشان، سارا خسروآبادی؛ حسین تراب‌نژاد و فروغ فروهیده به صورت اپیزودیک نوشته ‌شده درباره سه خانواده است که در کنار هم زندگی می‌کنند و داستان‌های متفاوتی با مضمونی مشترک در هر قسمت اتفاق می‌افتد که این سه داستان در یک برآیند به هم می‌رسند.
در این سریال مهدی سلطانی، پرویز پور حسینی، بهنام تشکر، الهام پاوه‌نژاد، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، عزت‌ا.. مهرآوران و مهتاج نجومی بازی می‌کنند و با این اوصاف حضور برخی بازیگران مشترک در این سریال با سریال «مدینه»فضای جالبی را پیش می آورد. این مجموعه فعلا پس از پخش بازی های فوتبال جام جهانی و در ساعت 22:40 از شبکه 3سیما پخش می شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نیما
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۰
۰
سلام /ساخت هرسریالی نسبت به نوع كارو بازیگری هزینه های سنگینی را به همراه دارد :چرا این سریال باید از شبكه ی ایران و درماه مبارك رمضان به نمایش درآید ؟ طنز و خنده به چه قیمتی ؟ ( نام سریال كه پخش آن هنوز از برخی شبكه های ماهواره ای در حال پخش است خانواده ی پیشرفته = modern family !!!نام سریال و جابجائی نقش بازیگران فقط ایرانی است چه نویسندگی بكری با هوش سرشار 4 نویسنده كه یكی از آنها ك--------ارگردان نیز می باشد صورت گرفته است ؟؟؟؟؟؟!!!!! اگر كمی لااقل در این ماه مبارك احساس ایرانی بودن می كردیدمی توانستید سریالی مختص ایران و ایرانی بنویسید و بسازیدو بازی كنید ای كاش مسئولین بیشتر بینندگان را یابهتر بگویم ایرانی بودن خودرا محك می زدند/
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها