محمود بصیری که به مدت هشت سال به دلیل شباهت با محمود احمدی‌نژاد از بازی در سینما و تلویزیون ممنوع شده بود، با بازی در سریال طنز «سیگنال موجود نیست» به عرصه بازیگری بازگشت.
کد خبر: ۶۸۹۷۷۸
پایان ممنوع‌الکاری بازیگر شبیه به احمدی نژاد

بصیری می‌گوید: امیدوارم با آمدنم مردم را خوشحال کنم.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اعلام کرد: از یک سال و نیم پیش از ممنوع‌الکاری در تلویزیون و سینما درآمده بودم ولی خودم پیشنهادها را قبول نمی‌کردم حتی یک سکانس خیلی کوتاه در سریال «آب پریا»ی مرضیه برومند بازی کردم اما جدی وارد کار نشده بودم تا اینکه پس از مدت‌ها در سریال طنز «سیگنال موجود نیست» کنار بازیگران طنزی چون مهران غفوریان و علی صادقی ایفای نقش کردم.

بصیری «نگهبان امجد» تلویزیون می شود

بصیری که قرار است در سریال «سیگنال موجود نیست» شبکه سه نقش یک نگهبان را ایفا کند، درباره تفاوت نقش خود در این مجموعه توضیح داد: «نگهبان امجد» نقش من در سریال «سیگنال موجود نیست»، است. نقشم در این کار جدید شبیه سایر نقش‌هایم نیست و با نگهبان هتل کاملا تفاوت دارد. دراین سریال نقش نگهبان یک استودیو خوانندگی را بر عهده دارم که جوانان زیادی برای تست خوانندگی به آنجا مراجعه می‌کنند و با وجودی که در این مجموعه ی طنز، رُل کوتاهی دارم اما نقشم را خیلی دوست دارم.

این بازیگر همچنین با اشاره به همکاری‌اش در پروژه «سیگنال موجود نیست» با مهدی مظلومی یادآور شد: در سریال «بدون شرح» سال‌ها پیش با آقای مظلومی همکاری داشتم و این دومین همکاری‌ام با این کارگردان است و باید بگویم از همکاری با ایشان راضی هستم.

/Media/Image/1392/07/26/635177366122462462.jpg

می خواهم مردم را با آمدنم خوشحال کنم

بصیری در پایان در پیامی خطاب به بینندگان تلویزیون که قرار است پس از مدت‌ها وی را در قاب تلویزیون ببینند، گفت: اصولا وقتی وارد جایی می‌شوم دلم می‌خواهد با رفتنم افراد آنجا را خوشحال کنم؛ بنابراین امیدوارم پس از سال‌ها دوری از تلوزیون با آمدنم به تلویزیون و ایفای نقشم در سریال «سیگنال موجود نیست» مردم را خوشحال کنم.

محمود بصیری که بهمن ماه سال 92 در خبرگزاری ایسنا حاضر شده بود، درباره‌ی غیبت هشت ساله‌اش در عرصه‌ی هنر و همچنین فعالیت‌های هنری‌اش، به پرسش‌های ایسنا پاسخ داد.

وی اعلام کرده بود که هشت سال به خاطر شباهت با محمود احمدی نژاد در سینما و تلوزیون ممنوع الکار بود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها