محمود بصیری بازیگر پیشکسوت تئاتر‌، سینما و تلویزیون که به گفته خودش به واسطه شباهت با محمود احمدی‌نژاد» ممنوع الکار شده بود با دوچرخه‌ قدیمی‌اش سرزده به ایسنا رفت تا جویای احوال خبرنگاران شود.
کد خبر: ۶۶۷۴۸۳
بازیگر شبیه به رییس جمهور سوار بر دوچرخه اش/ عکس

بصیری که از شلوغی شهر تهران و آلودگی این روزهای هوای تهران گلایه می‌کند، درباره‌ی آمدنش با دوچرخه به ایسنا می‌گوید: چه لزومی دارد همه آدم‌ها حتما با ماشین به همه جا بروند؛ مگر با دوچرخه نمی‌شود مسیرها را طی کرد؟ باور کنید من با همین دوچرخه قدیمی‌ام که قبلا متعلق به یک قاضی بوده، همه جا می‌روم. الان هم که در حضور شما هستم از میدان قزوین تا ایسنا در عرض 30 دقیقه خیلی راحت آمدم و خوشحالم از اینکه ماشین ندارم و با دوچرخه به همه جا می‌روم. مگر همه باید ماشین داشته باشند تا به کارهایشان برسند. من با همین دوچرخه همه جا را می‌گردم.

این هنرمند سپس از حال و هوای کاری این روزهایش تعریف می‌کند و می‌گوید: فعلا برای سینما و تلویزیون کاری که دوست داشته باشم و مطابق میلم باشد نداشتم؛ البته ناگفته نماند که برای بازی در فیلم «معراجی‌ها»ی آقای ده‌نمکی و همچنین سریال نوروزی «خوب‌، بد‌، زشت» دعوت به کار شده بودم که قبول نکردم و هنوز هم سناریوی آنها در منزلم هست.

/Media/Image/1393/02/07/635341946320991751.jpg

بازیگر سریال‌های «آرایشگاه زیبا»، «قصه‌های تابه‌تا»، «کتابفروشی هدهد» و «هزار دستان» با بیان اینکه می‌خواهد روی تئاتر تمرکز کند، خاطرنشان می‌کند: در حال حاضر همه‌ی تلاشم این است که فعلا روی تئاتر تمرکز داشته باشم؛ چرا که من بازیگر تئاترم و از تئاتر وارد سینما و تلویزیون شدم به همین خاطر الان فقط به تئاتر فکر می‌کنم و می‌خواهم تئاتر و به ویژه «سیاه بازی» را زنده کنم.

/Media/Image/1393/02/07/635341946560275483.jpg

بصیری که دقایقی در محل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ماند، پس از احوال‌پرسی مختصر و صحبتی کوتاه خبرگزاری را ترک کرد و با گفتن خدا قوت با دوچرخه‌اش راهی خانه شد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
۰
۰
با سلام,خدا به خودشون قوت و عزت بده,
666
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
۰
۰
كجا شبیه رئیس جمهور هست نوشته عكس كم میارین

نیازمندی ها