قاتل در حین بازجویی:

نگاه چپ انداخت، کشتمش!

عامل قتل جوان 23 ساله دزفولی پس از 20 روز مخفی‌ شدن در شهر‌های مختلف، عاقبت شناسایی و دستگیر شد. او در بازجوئیها گفت به این دلیل مقتول را کشته که نگاه چپ به او انداخته است!
کد خبر: ۶۸۹۲۱۹

جام جم سرا: فرمانده انتظامی دزفول در تشریح این خبر گفت: شهروندی در خردادماه از طریق سامانه پلیسی110 خبری مبنی بر کشف جسد جوانی 23ساله را به ماموران انتظامی گزارش داد.
سرهنگ «چنداز» تصریح کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل مشاهده شد، جوانی 23ساله در حالی‌که از چندین ناحیه از بدن دچار خونریزی شدید شده جان خود را از دست داده است. وی ادامه داد: در حین بررسی‌های کارآگاهان جوانی به نام «ناصر» با مراجعه به ماموران عامل قتل را معرفی کرد و گفت زمان حادثه وی همراه دوست خود (مقتول) مشغول قدم‌زدن در خیابان بود که دو نفر جوان با آنها مشاجره لفظی کردند و با چاقو حمله‌ور شدند.
به نقل از شرق، فرمانده انتظامی دزفول گفت: همدست قاتل فراری با اظهارات دوست مقتول و چهره‌نگاری‌های تخصصی ماموران آگاهی شناسایی و دستگیر شد. با شناسایی قاتل اقدامات گسترده‌ای از سوی ماموران انتظامی آغاز شد و ماموران پس از 20روز تلاش سرانجام مخفیگاه قاتل متواری را شناسایی و او را دستگیر کردند. قاتل 24ساله در اظهارات خود با اعتراف صریح به قتل گفت نگاه چپ و‌ درگیری لفظی این قتل را رقم زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها