بعد از دروازه‌بان تیم‌های ملی مکزیک، بوسنی، ارمنستان و البته پاشنکوی مولداویایی، نام دروازه‌بان تیم ملی غنا هم برای چند ساعت به فهرست گزینه‌های مورد نظر استقلال برای ایستادن در درون دروازه این تیم اضافه شد.
کد خبر: ۶۸۸۷۰۲

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال با تائید این خبر که با دروازه‌بان تیم ملی فوتبال غنا هم مذاکره کرده‌اند، گفت این مذاکرات همچنان ادامه دارد و تا هفته آینده ترکیب تیم تکمیل می‌شود. البته ظاهرا مذاکره با استیون آدام دروازه‌بان تیم ملی غنا خیلی زود به بن‌بست رسید، چراکه دیروز علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال حضور این گزینه را هم در جمع آبی‌ها منتفی دانست.

آنچه مسلم است این روزها انتخاب مرد شماره استقلال، به داغ‌ترین بحث نقل و انتقالات تبدیل شده و اسم خیلی‌ها را هم به میان کشیده است. البته بازار شایعه هم داغ است. مثلا گفته شد آبی‌ها با میثاق معمارزاده هم وارد مذاکره شده‌اند که این شایعه از سوی افشارزاده تکذیب شد. شایعه دیگر، توافق جاسم کرار با آبی‌ها بود که آن نیز تکذیب شد. افشارزاده گفت: ما برنامه‌ای برای بستن قرارداد با جاسم کرار نداریم و او برای پیگیری برخی از امور مربوط به خود به باشگاه آمده بود. تاکنون پیوستن مهدی کریمیان به استقلال قطعی شده و با سه بازیکن دیگر نیز در حال مذاکره هستیم که نتیجه این مذاکرات هفته آینده مشخص می‌شود.

افشارزاده با بیان این‌که در حال حاضر بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند تاکید کرد: هواداران به هیچ وجه نگران نبوده و مطمئن باشند تیم خوبی را در فصل نقل و انتقالات خواهیم بست و با تفکرات قلعه‌نویی موفق خواهیم شد.

وی در مورد قیمت بالای بازیکنان لیگ برتر هم عنوان کرد: امسال در لیگ برتر فوتبال در بحث مالی، محدودیت‌هایی ایجاد شده و ما از بازیکنانی که در تیم ملی عملکرد خوبی داشتند، انتظار داریم در خدمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشند و مسائل مالی این دو باشگاه را در نظر بگیرند.افشارزاده در پایان با تمجید از امیر قلعه‌نویی گفت: او کار خود را بخوبی می‌داند و هم‌اکنون تمرینات فشرده‌ای را برای بازیکنان درنظر گرفته است. هواداران از مشکلات داخلی باشگاه خبر ندارند اما ما به همراه هیات‌مدیره تلاش می‌کنیم مشکلات برطرف شود و سال درخشانی را برای استقلال رقم بزنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها