اختصاص 30 میلیارد تومان به بیمه معتادان

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان این‌که امسال 30 میلیارد تومان به بیمه معتادان اختصاص داده شده است، گفت: برای اشتغال بهبود یافتگان نیز 5 درصد از بودجه اشتغال کشور به بهبود یافتگان اعتیاد اختصاص پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۸۸۶۹۰

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در همایش بزرگ صیانت از رهایافتگان اعتیاد که نزدیک به هزار بهبود یافته در آن حضور داشتند، افزود: برخلاف آنچه بسیاری از افراد عنوان می‌کنند که دلیل اعتیاد فقر است معتقدم نه عامل فقر موجب اعتیاد می‌شود و نه عامل ثروت موجب بالندگی و سلامت. وی تاکید کرد: بسیاری از افراد فقیر معتاد نشده‌اند و از لحاظ معنوی و مادی به درجات بالایی نیز رسیده‌اند و بسیاری از افراد نیز بوده‌اند که با وجود ثروت بسیار به خاک مذلت افتاده‌اند.

وزیر کشور ایمان، توکل به خدا، اعتقاد قلبی و اعتماد به نفس را از عوامل مهم برای دوری از اعتیاد عنوان کرد و افزود: به هیچ‌کس امید نبندید؛ البته وظیفه دولت است که به شما کمک کند. وی با بیان این‌که به همین منظور سیاست اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد را در پیش گرفته‌ایم، گفت: دولت تمام هزینه‌های مربوط به این امور را پرداخت می‌کند و اکنون دولت بیش از 150 میلیارد تومان به طور مستقیم برای کمک به مساله اعتیاد اختصاص داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها