روی موج صدا

امروز؛ اختتامیه جشنواره نمایش‌های رادیویی

اختتامیه پنجمین جشنواره نمایش‌های رادیویی، امروز همزمان با سومین سالگرد افتتاح رادیو نمایش در کاخ موزه سعد آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۸۶۶۲

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این مراسم که با حضور مسئولان سازمان صدا و سیما، هنرمندان‌ و بازیگران سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون و جمعی از مخاطبان رادیو نمایش برگزار می‌شود، شامل بخش‌های متنوعی خواهد بود. بازدید از کاخ موزه‌ها، غرفه نقاشی کودک و نوجوان، تست بازیگری و گویندگی و اجرای برنامه زنده پرانتز باز برخی از برنامه‌های این جشن است.آن دسته از علاقه‌مندانی که برای شرکت در این مراسم در سایت رادیو نمایش ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با در دست داشتن پرینت ثبت نام در این مراسم حضور یابند.اختتامیه پنجمین جشنواره نمایش‌های رادیویی از ساعت 21 امروز در کاخ‌موزه سعدآباد برگزار می‌شود.

مسابقه نسیم رمضان در رادیو معارف

همزمان با فرارسیدن ماه رمضان، مسابقه زنده رادیویی «نسیم‌رمضان» هر روز از رادیو معارف پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، در این مسابقه زنده رادیویی ابتدا حجت‌الاسلام و المسلمین حمید ملکی درباره مفاهیم اقتصادی و فرهنگی در سوره لقمان صحبت و اطلاعات لازم را به شنوندگان ارائه می‌کند. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه علاوه بر آشنایی کلی با مفاهیم سوره‌های قرآن باید با محتوای منابع معرفی شده از سوی برنامه مانند کتاب‌های شیعه در اسلام نوشته علامه محمدحسین طباطبایی و انسان در قرآن تالیف شهید علامه مرتضی مطهری آشنا باشند و از زندگانی و آثار علما و بزرگان دین نیز اطلاعاتی داشته باشند. در مرحله مقدماتی این مسابقه زنده رادیویی که تا بیست و یکم رمضان ادامه دارد، هر روز سه گروه دو نفره با هم رقابت می‌کنند. پس از آن برندگان دور مقدماتی در مرحله نهایی تا عید سعید فطر به رقابت خواهند پرداخت. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه رادیویی می‌توانند هر روز از ساعت 8 صبح تا 4 بعد ازظهر با واحد ارتباطات روابط‌عمومی رادیو معارف با شماره تلفن‌های 2 و 32910551 و پیش‌شماره 025 تماس بگیرند. این برنامه ساعت 17 پخش می‌شود.

روا‌ن‌شناسی فوتبال در فردای بهتر

برنامه «فردای بهتر» که از امروز از رادیو سلامت پخش می‌شود، تماشای مسابقات فوتبال از سه دیدگاه روان‌شناختی، ورزشی و رسانه‌ای را بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، الهام محمودی، عضو کمیته تخصصی روان‌شناسی ورزشی سازمان نظام روان‌شناسی با حضور در این برنامه به علل بروز هیجان ناشی از تماشای فوتبال می‌پردازد.این برنامه امروز از ساعت 18 روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود

همچنین نمایش «کلید در بسته» فردا ساعت 13 و 20 دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها