«انارهای نارس» ایران در مسکو

مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم مسکو با حضور مجیدرضا مصطفوی کارگردان، آنا نعمتی بازیگر و آرش الیاسی تهیه‌کننده فیلم «انارهای نارس» پنج شنبه گذشته در مسکو برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۶۶۶۵

به گزارش مهر، در این مراسم وزیر فرهنگ روسیه «ولادیمیر مدینسکی» پیغام خوشامدگویی را از طرف رئیس‌جمهور روسیه قرائت کرد. در ادامه این مراسم نیکیتا میخالکوف، دبیر جشنواره در سخنانی گفت: امسال برگزاری این رویداد بسیار دشوارتر از قبل بود. ما با انبوهی فیلم خوب مواجه شدیم که از بین آنها فقط باید تعداد محدود یرا انتخاب می‌کردیم و این باعث هیجان می‌شود.

در سی و ششمین جشنواره فیلم مسکو 16 فیلم در بخش رقابت اصلی به رقابت خواهند پرداخت. از کشور روسیه دو فیلم «دا دا (بله ـ بله)» ساخته والریا گای جرمانیکا و «گوزن شمالی سفید خزه» ساخته ولادیمیر تومایوف حضور دارند.

از ایران فیلم «انارهای نارس» اولین ساخته مجید رضا مصطفوی در بخش اصلی مسابقه در بین 16 فیلم برگزیده از سراسر جهان حضور دارد و برای دریافت جایزه اصلی جورج طلایی با دیگر فیلم‌ها به رقابت می‌پردازد.

«انارهای نارس» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه و نگاه نو حضور داشت. آنا نعمتی، پژمان بازغی و مهران رجبی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها