رنگ طلایی یکی از رنگ‌هایی است که به طور معمول با هر رنگ پوستی سازگار است و می‌توان چه در طول روز و چه شب در مهمانی‌ها و مجالس از آن استفاده کرد با این حال پیش از استفاده باید نکاتی را رعایت کرد تا استفاده از این رنگ جلوه مطلوبی داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۸۶۱۷

جام جم سرا:
آیا همه افراد می‌توانند از رنگ طلایی برای پوست خود استفاده کنند؟
خانم جولیا ردفورد، مشاور امور زیبایی، پاسخ مثبت به این سوال می‌دهد و می‌گوید فقط کافی است که باشیوه‌های استفاده از این رنگ آشنا شوید. اگر می‌خواهید از رنگ طلایی در نواحی چشم خود استفاده کنید، باید کمی برق لب طلایی نیز روی لب‌هایتان بمالید. سایه‌های طلایی و براق به تنهایی و یا با خط چشم‌های مشکی قیافه شما را جذاب و خواستنی می‌کند. توجه داشته باشید که در این نوع آرایش لب‌ها نباید بیش از اندازه پر رنگ شوند و استفاه از یک برق لب ملایم کفایت می‌کند.

به نقل از بانوی الوند، استفاده از رنگ‌های طلایی بر روی چشم جلوه خاصی دارد. این چشم‌های شماست که بیشترین تاثیر را بر فرد مقابل می‌گذارد. جولیا معتقد است زمانی که در حال صحبت کردن با کسی هستید آن‌ها به چشمانتان نگاه می‌کنند و از این گذشته سایه چشم طی مدتی طولانی از بین نمی‌رود و لازم نیست هر چند ساعت یک بار تجدید شود.

یکی از متدهای جدید آرایش هم آن است که فقط مقدار کمی از رنگ طلایی استفاده کنید و تا آنجا که ممکن است آن را به زردی متمایل نکنید. به دنبال رنگ‌های طلایی گرم و یا طلایی مخلوط برنز بروید. چشمانتان هر رنگی باشد با رنگ‌های ذکر شده متناسب خواهند بود.
هیچ‌گاه کل پلک خود را طلایی نکنید. در نزدیکی مژه‌ها از رنگ طلایی پر رنگ‌تر استفاده کنید و هرچه از مژه‌ها دور می‌شوید تن طلایی را ملایم‌تر کنید و برای جذابیت بیشتر، از بعد پلک تا زیر ابرو را محو کنید. سعی کنید که سایه، از رنگ تقریبا طلایی در قسمت نزدیک به گوشه داخلی چشم شروع شود و در گوشه خارجی چشم به نقره‌ای برسد. این کار باعث می‌شود که رنگ‌ها حالت طبیعی‌تری را به چشمان شما القا کند.

اگر قصد دارید کمی رنگ طلایی به صورت خود اضافه کنید، باید مطمئن شوید که پوستتان در شرایط مناسبی است، چون رنگ طلایی لک‌ها و جوش‌ها را برجسته‌تر می‌کند. پیش از استفاده از رنگ طلایی پوستتان را تمیز کنید و بعد مقداری مرطوب کننده استفاده کنید.

جولیا معتقد است زمانی که پوست تمیز است درخشندگی بیشتری دارد. حواستان باشد که خیلی خودتان را طلایی نکنید! بهتر است از یک رژگونه طلایی ملایم هم برای گونه‌ها استفاه کنید. استفاده از ریمل در این نوع آرایش الزامی است. اگر مجلس زنانه شادی هم در پیش است می‌توانید بعد از خشک شدن ریمل روی مژه‌ها مقداری اکریل طلایی بریزید. سپس به وسط پیشانی و زیر برجستگی گونه‌های خود مقداری کمی پنکیک طلایی ملایم بزنید.

Share

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها