با هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت استان اصفهان از ساعت 22 امشب، کدهای بین‌شهری ۰۳۱۱، ۰۳۱۲، ۰۳۶۱، ۰۳۶۲، ۰۳۲۱، ۰۳۲۲، ۰۳۲۳، ۰۳۲۴، ۰۳۳۱، ۰۳۳۲، ۰۳۳۴، ۰۳۳۵، ۰۳۷۱، ۰۳۷۲ این استان به ۰۳۱ تغییر می‌کند.
کد خبر: ۶۷۸۳۰۹
تلفن های استان اصفهان امشب هم کد می شود

طرح هم کدسازی شماره های مخابراتی در سطح شهرستانهای اصفهان و توابع، خمینی‌شهر، آران و بیدگل، اردستان، برخوار، تیران، چادگان، خوانسار، خور و بیابانک، فریدن، دهاقان، لنجان، سمیرم، شاهین‌شهر و میمه، شهرضا، فریدونشهر، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، مبارکه، نائین، نجف‌آباد و نطنز انجام می شود.

با اجرای این طرح شماره مشترکان در این شهرستانها از ساعت 22 امشب هفتم خردادماه از هفت رقم به هشت رقم تغییر می‌کند و کد دسترسی خارج از استان نیز به 031 تغییر پیدا خواهد کرد.

مشترکان تلفن‌های ثابت در شهرستانها و روستاهای استان اصفهان برای اطلاع از تغییرات و دریافت شماره جدید خود می‌توانند تا قبل از ساعت 22 امشب (7خرداد) در محدوده استان با سامانه گویای 2525 و 118 و در خارج از استان با شماره 03113333333 و بعد از ساعت 22 در خارج از استان با شماره 03133333333 در داخل استان با سامانه گویای 2525 و 118 تماس بگیرند.

همچنین مشترکان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره 300000118 و یا مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان اصفهان به نشانی www.tce.ir و واردکردن شماره تلفن قدیم، از شماره جدید خود مطلع شوند.

​براساس اطلاعیه ستاد هم کدسازی تلفن‌های ثابت، مشترکان برای انعکاس پیشنهاد و همچنین اعلام شکایت در این زمینه، می‌توانند به پورتال اطلاع‌رسانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir، بخش ثبت و پاسخگویی به شکایات مراجعه کنند.

تاکنون طرح یکسان سازی کدهای تلفن ثابت استان در قزوین، همدان، زنجان، سمنان، مرکزی، قم، البرز و تهران انجام شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها