«جام‌جم» از نقش مراکز مطالعاتی غرب برای تداوم جنگ نرم علیه ایران گزارش می دهد

براندازی با دروغ دموکراسی

فرمانده نیروی انتظامی از احمدرضا رادان به عنوان فردی مسوولیت پذیرهمراه با چهره ای مردمی و موجه یاد کرد و گفت:هرچند برخی رسانه ها در بیرون تلاش کردند وی را عاملی سرکوبگر معرفی کنند در حالی که این مساله صحت ندارد.
کد خبر: ۶۷۸۲۲۵
رادان چهره ای مردمی و مسوولیت پذیر است

سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه جانشین سابق و جدید فرماندهی نیروی انتظامی با تقدیر از خدمات سردار رادان در سمت جانشینی این نیرو افزود:وی در هر میدانی فداکارانه برای نظام حضور داشته است بر این اساس از تلاش ها و خدمات رادان تشکر می کنیم.

وی با اشاره به سوابق سرداراشتری جانشین جدید فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت:اشتری نیز از چهره های شناخته شده در نیروی انتظامی و سایر سازمان های همکار به شمار می آید.

فرمانده نیروی انتظامی گفت :از آغاز ماموریتم در ناجا وی در سمت ریاست پلیس امنیت فعال بوده که بعدها با اضافه شدن حوزه های مهم دیگری ازجمله اماکن ، پلیس اخلاقی ، مهاجرت و گذرنامه ، مسوولیت های سرداراشتری نیز بیشتر شد.

سردار احمدی مقدم اظهار داشت: یکی از وظایف سردار اشتری اشراف اطلاعاتی یعنی شناخت جریان ، زمینه های ناامنی و بحران و همچنین دادن هشدار به دستگاه ها قبل از وقوع اتفاق بود که وی در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

وی اضافه کرد:سردار اشتری در حال گرفتن تحصیلات عالی دکترای پژوهشی مدیریت فرهنگی است و سابقه حضور در جبهه در کنار فرمانده شهید خرازی را نیز دارد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ایجاد امنیت، آرامش و برقراری قسط و عدل از اولین دستاوردهای ظهور امام زمان (عج )است، گفت: جایگزینی امنیت به جای اضطراب از نخستین وظایف نیروی انتظامی است.

سردار احمدی مقدم افزود:انجام عبادت و تدین نیازمند امنیت و آرامش است که در جمهوری اسلامی نیروی انتظامی وظیفه پاسداری از مرزهای فرهنگی، ارزشی، اخلاقی، دینی و ایرانی را عهده دار است.

وی با اشاره به اینکه باید از مرزهای فرهنگی و دینی خود مراقبت کنیم افزود: نباید در برابر زشتی ها، پلشتی ها بی تفاوت بگذریم چرا که اگر در اثر کوتاهی من و شما جوانی به انحراف کشیده شود باید در آن دنیا پاسخگو باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد:ˈدر تامین امنیت در مسایل اجتماعی ورود خواهیم کرد اما به مسایل خصوصی مردم کاری نداریم و اگر در مسایل خصوصی مردم وارد شدیم حق اشاعه آن را بخصوص در مورد افراد معتبر نداریم و تا زمانی که فرمانده نیروی انتظامی بودم هیچ یک از این مسایل را حتی به جانشین فرماندهی اطلاع نمی دادم.ˈ

فرمانده ناجا یکی از افتخارات خدمت خود را حفاظت از آبروی مردم عنوان کرد و گفت:هیچ پرونده ای از سوی نیروی انتظامی تاکنون افشا نشده است حتی اگر مساله ای علنی شد تلاش کردیم بیش از آنکه در بیرون افشا شده دایره آن وسیع تر نشود چرا که معتقدیم مساله ای که به ما ارتباطی ندارد نباید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

سردار احمدی مقدم اضافه کرد:عامل توفیق ما در دنیا و آخرت عمل به احکام دین و قانون است همانطور که رعایت قانونی یک وظیفه شرعی است.

وی اضافه کرد: بعد از گذشت 35 سال از حکومت جمهوری اسلامی بسیاری از قوانین ما شکل گرفته اگرچه هنوز کامل نشده است اما می توان گفت میثاق بین ما و مردم و همچنین دستگاه ها قانون می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نیروی انتظامی باید عملش براساس قانون باشد و نباید خود را مستثنی از قانون بدانیم ، افزود: احترام و ترویج قانون نیز وظیفه همه ماست چرا که اگر سلیقه ها جای قانون را گرفت مشکل آفرین خواهد شد و ممکن است هر فردی تفسیر خودش را داشته باشد.

سردار احمدی مقدم با اشاره به فعالیت مرکز مطالعات راهبردی گفت: در دنیای پرتحول و پرچالش ما آینده نسبت به هر زمان دیگری غیرقابل پیش بینی تر، سریع تر و پرچالش تر شده است اگرچه بنای خلقت بر این است تا بشر نسبت به آینده جهل داشته باشد.

وی با اشاره به وقوع فتنه 88 گفت: به عنوان مثال اگر نسبت به فتنه 88 اشراف داشتیم شاید صحنه خیلی متفاوت می شد هرچند آینده نسبتا قابل پیش بینی است.

احمدی مقدم با اشاره به پیری جمعیت ایران گفت: تا قبل از این هر فردی با شنیدن اینکه جمعیت رو به پیری است تعجب می کرد در حالی که هم اکنون با تحقق این پیش بینی جمعیت ما روبه پیر شدن است.

فرمانده ناجا با تاکید بر این مطلب که باید با آینده پژوهی با رویکرد اساسی نگاه کرد تصریح کرد: این موضوع یک نقیصه در نیروی انتظامی بود که البته از این پس با حضور سردار رادان در مرکز مطالعات راهبردی این نقیصه برطرف خواهد شد.

احمدی مقدم اضافه کرد: مرکز مطالعات راهبردی در جهت حفظ نیروی انسانی راهبردی ناجا و تمام راهبردهای بلندمدت که باید به تایید نیروی انتظامی برسد حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز زیر نظر شخص بنده مدیریت می شود گفت از این پس سردار رادان مسوولیت این بخش را عهده دار خواهند شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها