حادثه در جهان

11 زخمی در انفجار متروی کره‌جنوبی

بر اثر انفجار در ایستگاه مترو در جنوب سئول 11 نفر زخمی شدند.یکی از مقامات شرکت گرداننده شبکه متروی کره‌جنوبی به آسوشیتدپرس گفت: بر اثر حادثه‌ای که در یکی از ایستگاه‌های مترو روی داد، 11 نفر زخمی شدند. این مقام کره‌ای این موضوع را که این حادثه بر اثر انفجار روی داده است، تائید نکرد.وی که خواست نامش فاش نشود، گفت بخشی از سیستم عایق الکتریکی قطار در پی این انفجار بشدت آسیب دید./ واحد مرکزی خبر
کد خبر: ۶۷۵۴۷۴

تیراندازی در سوئد با یک کشته

تیراندازی در شهر گوتنبرگ سوئد یک کشته و یک زخمی برجا گذاشت.حادثه در شهر گوتنبرگ در غرب این کشور رخ داد.نیروهای پلیس با حضور در محل تیراندازی، تحقیق در این زمینه را آغاز کرده‌اند. از وضع فرد زخمی هنوز گزارشی منتشر نشده است.این تیراندازی بیستمین حادثه در شهر گوتنبرگ طی سال 2014 به شمار می‌رود.

مقـــامات پلیس سوئد هنوز دلیل این تیراندازی را اعلام نکرده‌اند./ سایت خبری پلیس

31 کودک در اتوبوس کلمبیایی سوختند

نیروهای امداد و نجات در کلمبیا از کشته شدن 32 نفر بر اثر آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر دادند.

بنا بر اعلام مقامات داخلی کلمبیا، در این حادثه مرگبار 31 کودک و یک فرد بزرگسال هنگام عزیمت به محل برگزاری مراسم مذهبی در کلیسا جان خود را از دست دادند.بنابراین گزارش، داخل اتوبوس یک ظرف حاوی بنزین وجود داشته که موجب آتش‌سوزی و گسترش آتش و تلفات شده است.در این حادثه 18 سرنشین دیگر اتوبوس نجات یافته و به بیمارستان منتقل شدند و راننده اتوبوس نیز سالم مانده و پس از دستگیری، بازجویی از وی ادامه دارد.

در پی این حادثه دلخراش، تحقیق در این ارتباط آغاز شده و قرار است خوان مانوئل سانتوس، رئیس‌جمهور کلمبیا در محل حادثه حضور یابد.

صلیب سرخ کلمبیا نیز اعلام کرد، زخمی‌های حادثه از سوختگی‌های درجه دو و سه رنج می‌برند و بسیاری از آنها شرایط بحرانی دارند.

یک مسئول پلیس محلی توضیح داد، این اتوبوس که حامل کودکان یک تا هشت ساله بود، منفجر شد و در آتش‌سوزی ناشی از انفجار کاملا از بین رفت./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها