رییس سازمان صداوسیما گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که بازی‌های جام جهانی، با کیفیت خوب و بدون تأخیر زمانی از رسانه ملی پخش شوند.
کد خبر: ۶۷۱۸۹۱
پخش زنده مسابقات جام‌جهانی با کمترین ممیزی

رییس سازمان صداوسیما درباره‌ی تدابیر این رسانه برای پخش بازی‌های جام‌جهانی با کمترین ممیزی و تأخیر از شبکه‌های تلویزیونی داخلی، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که بازی‌های جام جهانی، با کیفیت خوب و بدون تأخیر زمانی از رسانه ملی پخش شوند.

سید عزت‌الله ضرغامی در پاسخ به اینکه سازمان صداوسیما چه تدابیری برای انعکاس خوب بازی‌های جام جهانی اندیشیده است؟ گفت: بازی‌های جام جهانی امسال، به واسطه حضور تیم ملی ایران در این بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه حضور تیم ملی ایران در بازی‌های جام‌جهانی افتخارآفرین است، عنوان کرد: سیاست رسانه ملی در سال جاری، حمایت از تیم ملی است.

رییس سازمان صداوسیما، ادامه داد: همه‌ی تلاش ما این است، شرایطی را فراهم کنیم که تیم ملی با روحیه خوب در این بازی‌ها حضور پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری بازی‌های جام جهانی، شاهد پخش برنامه‌های تحلیلی ورزشی خوبی در رسانه ملی خواهیم بود.

*** ضرغامی تا پایان ریاستش باز هم شبکه راه‌اندازی می‌کند؟

رییس سازمان صدا‌و‌سیما درباره‌ی راه‌اندازی شبکه‌های جدید تا پایان ریاستش در این سازمان، اعلام کرد: راه‌اندازی چندین شبکه‌ی تخصصی و موضوعی در دستور کار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

سید عزت‌ الله ضرغامی، که به دلیل افتتاح شبکه سراسری نسیم به استان کردستان آمده بود، سپس اظهار کرد: راه‌اندازی چندین شبکه تخصصی و موضوعی در دستور کار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که در صورت تأمین امکانات مالی و فنی لازم، در آینده شاهد افتتاح این شبکه‌ها خواهیم بود.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم با راه‌اندازی این شبکه‌ها بخش مهمی از نیازهای مخاطبان خود را فراهم کنیم.

ضرغامی با اشاره به گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های مجازی معاند دین اسلام، عنوان کرد: متاسفانه عمده این شبکه‌ها با هدف مقابله با جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده‌اند.

*** مردم ما در اوج امنیت و نشاط زندگی می‌کنند

وی در ادامه با اشاره به استقبال گسترده مردم شهر مریوان از افتتاح شبکه نسیم در این شهر، اعلام کرد: این حضور گسترده نشان داد که مردم ما در اوج امنیت، آسایش، شادی و نشاط در کشور زندگی می‌کنند.

رییس سازمان صدا و سیما، با بیان اینکه این حضور گسترده مردم در مراسم راه‌اندازی رسمی شبکه نسیم نشان‌دهنده پایبندی مردم ما به نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: همچنین این حضور گسترده کورکننده‌ی چشم طمع دشمنان و آب سردی بر رویای‌های باطل آنها بود.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی قرار داریم که گروهک‌های معاند و تکفیری‌ها با تمام توان خود علیه دین اسلام و ایران اسلامی در مقابله هستند، ادامه داد: مردم ما همواره در صحنه ‌ای مختلف، برائت خود را از این گروه‌ها نشان داده‌اند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها