عصر امروز مستند «مارها» که تصویری متفاوت از زندگی مارها را به نمایش می‌گذارد از شبکه مستند پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۷۱۳۶۶
مارها به شبکه مستند رسیدند

تماشاگر با دوربین این مستند از صحرای نامیبیا به‌جنگل‌های آمازون سفر می‌کند و از نزدیک با مارهای زیبا آشنا می‌شود. دوربین‌های نصب شده بر پشت مار افعی به بینندگان اجازه می‌دهد که از دید مار به محیط نگاه کند، غذا خوردن، نفس کشیدن و حرکت آنها را ببیند. این مستند ساعت 16 امروز از شبکه مستند پخش می‌شود.

بعد از آن مستند «سفر به اعماق زمین» از این شبکه به نمایش درمی‌آید که سفری است خیالی و هیجان‌انگیز به‌درون سیاره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم. در این مستند که امروز عصر ساعت 17 از شبکه مستند به نمایش درمی‌آید، مخاطب با وقایع اعماق سیاره شگفت‌انگیز زمین از جمله مواد مذاب و کوه‌های آتشفشان و لایه‌های تشکیل‌دهنده آن بیشتر آشنا می‌شود.

قسمت دوم آزمون کویر که درباره مسابقات موتورسواری در دل کویر کالیفرنیای جنوبی است، امشب ساعت 22 از شبکه مستند پخش می‌شود. این مستند مبارزه هشت موتورسوار با تپه‌های مرگبار این منطقه را به تصویر می‌کشد. در این مسابقه فقط طبیعت حرف اول را می‌زند و مسیر را تعیین می‌کند. در واقع اتفاقاتی که برای هرهشت مبارز می‌افتد بسیار غیرقابل پیش‌بینی است.

پس از آزمون کویر، برنامه فانوس به مخاطبان شبکه مستند ارائه می‌شود که مستند وداع با طبیعت از مجموعه دوستان زمین را برای علاقه‌مندان تدارک دیده است.

این مجموعه مستند که به همزیستی افراد مختلف در مناطق مختلف آب و هوایی ایران می‌پردازد به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری و کارگردانی میلاد ثابت‌کار، مریم‌السادات حسینی، یاسین خوش‌آمدزهی و هادی کمالی‌مقدم ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها