نگاهی به فیلم «دلتا ایکس» ساخته علیرضا امینی

مثلث عشقی مستعمل

حضور بازیگر مطرح ترکیه‌ در فیلم‌ علیرضا امینی

فیلم سینمایی «موج کوتاه‌ردیف ۴۴۴» به کارگردانی‌علیرضاامینی پاییزامسال‌ درجزیره قشم‌جلوی‌ دوربین می‌رود.
کد خبر: ۶۷۱۲۸۹
حضور بازیگر مطرح ترکیه‌ در فیلم‌ علیرضا امینی

علیرضا امینی کارگردان فیلم سینمایی «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» درباره ساخت این فیلم سینمایی گفت: با توجه به اینکه داستان این فیلم سینمایی در جنوب و در جزیره قشم اتفاق می‌افتد، تصمیم گرفتیم تا زمان فیلمبرداری را به پاییز موکول کنیم تا هوا کمی خنک‌تر شود.

او ادامه داد: به زودی «تولگان هان سایشمان» بازیگر اصلی این فیلم سینمایی از ترکیه به ایران می‌آید تا برای حضور در «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» آماده شود البته سایشمان تنها بازیگر ترکیه‌ای در این فیلم است و دیگر بازیگران همه ایرانی هستند.

کارگردان فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز» بیان کرد: با تعدادی از بازیگران برای حضور در این فیلم سینمایی صحبت‌هایی شده است، اما با توجه به اینکه تاریخ فیلمبرداری به دلیل گرما جابه‌جا شده است هنوز قرارداد نهایی بسته نشده و به توافق نرسیده‌ایم.

امینی درباره اینکه حضور تولگان هان سایشمان در سینمای ایران هنوز مجوز ندارد، گفت: متاسفانه برخی از سینماگران شایعه‌پراکنی‌هایی می‌کنند که بیشتر آدم را متعجب می‌کند تا ناراحت. من از مدت‌ها قبل با این بازیگر ترکیه‌ای قرارداد بسته‌ام و هیچ مشکلی برای حضور او در سینمای ایران وجود ندارد. متاسفانه این اخبار را دوستانی بیان می‌کنند که خود تصمیم دارند از بازیگران خارجی در فیلم‌هایشان استفاده کنند، اما هنوز موفق به برقراری ارتباط با آن‌ها نشده‌اند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
اگر واقعا فیلمنامه طوریه كه باید از یك بازیگر ترك استفاده كرد ، خیالی نیست ، اما واقعا اگر بدلایل دیگه ای قراره بازی كنه واقعا باید تاسف خورد كه همچین بازیگر درپیتی بیاد توی سینمای ایران بازی كنه.سینمای تركیه كه اصلا در حد سینمای ایران نیست.ما اسكار گرفتیم ، كن بردیم ، برلین بردیم.بازیگرانمون برای داوری بزرگترین جشنواره ها انتخاب میشند ، در اثار مطرح همین آقای معادی داره توی هالیوود بازی میكنه..مگه ما توی ایران بازیگر خوب كم داریم.كسانی مثل شهاب حسینی و رادان و .... كه این آقا و امثالشون به گرد پاشون توی بازیگری نمی رسند.من شخصا فكر میكنم بخاطر سریال عمر گل لاله این بازیگر انتخاب شده تا روی فروش بتونند كمی حساب باز كنند.چون شاید برای بعضی از مردم جالب باشه كه اینم واقعا جای سوال داره..ولی واقعا بازیگر مزخرفیه و اصلا توانائی نداره كه بخواهی روش حساب باز كنی.واقعا باید به سینمای ایران و مخصوصا آقای امینی و تهیه كننده فیلم تسلیت گفت.بنظر من اگر جلوی اینكار گرفته شه خیلی خوب میشه و من یكی كه لذت میبرم.

نیازمندی ها