سایت جام جم ورزشی - پس از آنکه وزارت ورزش برند باشگاه پرسپولیس را برای انجام تبلیغات به مدت یک سال به مبلغ 30 میلیارد تومان واگذار کرد، حالا نوبت استقلالیها شده تا اسپانسر فصل بعد خود را پیدا کنند. وزارت ورزش توقع داشت که با توجه به پرطرفدارتر بودن پرسپولیس، تبلیغات یک ساله این باشگاه را با مبلغی کمتر از 30 میلیارد تومان واگذار کند اما استقلالیها دو گروه را پیدا کردهاند که هر کدام از آنها حاضرند مبلغ 45 میلیارد تومان بدهند و تبلیغات استقلال را بگیرند. آنها در حال تهیه تضمینهای خود هستند که اگر این اتفاق بیفتد، باشگاه استقلال برای یک سال از اسپانسرش 45 میلیارد تومان خواهد گرفت. نکته مهم این موضوع اینجاست که برند استقلال 15 میلیارد تومان بیشتر از برند پرسپولیس اجاره داده خواهد شد. (خبرآنلاین)
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سعیده لعلی، مدیر کتابخانه مرکزی سازمان صداوسیما از ویژگیهای منحصر بهفرد این مکان فرهنگی برای ما گفته است
سفیر ایران در لبنان در گفتوگوی اختصاصی با روزنامه «جامجم» از پیامهای مراسم با شکوه بیروت میگوید
به بهانه نمایشگاه «مشق دل» در گالری صداوسیما
در گفتوگوی «جامجم» با یک مشاور خانواده مطرح شد