«سینما اکران» در کنار پرداختن به فیلم «خط ویژه»، در برنامه هفته جاری خود یک بخش مختص علاقه مندان به بازیگری نیز دارد.
کد خبر: ۶۶۹۳۲۳
خبر خوش «سینما اکران» برای علاقه مندان به بازیگری

برنامه سینما اکران به سردبیری و تهیه کنندگی فرشید نوابی جمعه ساعت 22 روی آنتن شبکه تهران خواهد رفت و به معرفی و بحث درباره فیلم روی پرده «خط ویژه» خواهد پرداخت.

نوابی در این باره گفت: «میلاد کیمرام و سام قریبیان دو تن از بازیگران این فیلم مهمان برنامه ما خواهند بود. ضمن آنکه یک بخش را به پخش پشت صحنه این فیلم اختصاص داده ایم که در آن با اغلب عوامل فیلم از جمله مصطفی زمانی، میلاد کیمرام، هومن سیدی، منصور لشکری تهیه کننده و مصطفی کیایی کارگردان گفت و گوهای کوتاهی انجام شده است».

به گفته او این بخشها در سکانسی ضبط شده که کاراکترها در منزل میترا حجار مشغول هک سایت بانک بودند.


او همچنین با اعلام اینکه در برنامه هفته جاری یک سورپرایز برای علاقه مندان به بازیگری دارد، توضیح داد: «این بخش قطعاً برای افراد شیفته بازیگری موثر خواهد بود و به آنان در پیوستن به پروژه های هنری کمک خواهد کرد که جزئیات آنرا در برنامه از زبان مجری خواهید شنید». او همچنین کنار رفتن محمدحسین لطیفی از روی صندلی اجرای برنامه را فعلاً منتفی دانست و اعلام کرد که برای انتخاب مجری زن هنوز مشغول رایزنی هستند.


نوابی در بخش دیگری از صحبتهایش در پاسخ به اینکه آیا عدم پخش برنامه هفته گذشته به خاطر دخالت مدیران صدا و سیما مبنی بر جلوگیری از حضور عوامل فیلم «طبقه حساس» بوده و این فیلم در حال رقابت با فیلم «معراجی ها» از تولیدات روی پرده سازمان صدا و سیماست، گفت: این مسئله اصلاً صحت ندارد و کاملاً آنرا تکذیب می کنم. ما مشکل فنی برق داشتیم و من حوالی ساعت 18 همان روز به شبکه تهران اعلام کردم که امکان روی آنتن رفتن برنامه وجود ندارد که توسط زیرنویس به مخاطبان اطلاع رسانی شد و گویا به جای برنامه ما یک تله فیلم (یه روز خوب) به پخش رسید».

او همچنین در پایان افزود: «همچنین به خاطر اینکه کنداکتور سینما اکران از یک ماه قبل بسته می شود، متأسفانه امکان دعوت مجدد از عوامل «طبقه حساس» و اختصاص دوباره یک برنامه به این فیلم وجود نداشت که ناگزیر شدیم آنرا کنار بگذاریم». این دومین برنامه سینما اکران در سال جدید خواهد بود که برای 50 دقیقه روی آنتن شبکه تهران می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها