خلعتبری پیچده ترین مهره نقل و انتقالات

پرسپولیس با 250 هزار دلار او را نگه می دارد؟

گران ترین بازیکن لیگ البته نه بر اساس رقم قرارداد بلکه رقم قرارداد به علاوه پول آزادسازی این بازیکن از عجمان و لیگ جعلی امارات باز هم مورد توجه تیم های ثروتمند لیگ برتری است.
کد خبر: ۶۶۸۴۳۰
پرسپولیس با 250 هزار دلار او را نگه می دارد؟

سایت جام جم ورزشی - خلعتبری که یکی از بازیکنان آماده اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی است شرایط با ثباتی در پرسپولیس ندارد.هر چند او برای علی دایی بازیکن موثری بود و سهم مهمی در آسیایی کردن پرسپولیس ایفا کرد اما آینده او تنها با درخواست دایی مبنی بر ماندنش در جمع قرمزها شکل نخواهد گرفت و ظاهرا مسائل زیادی باید دست به دست هم دهند تا 99 قرمزها همچنان پرسپولیسی بماند.

گفته می شود پدیده شاندیز و سپاهان دو تیمی هستند که خلعتبری را می خواهند و بعید نیست پیشنهاد بهتری نسبت به پرسپولیس به او بدهند اما جدا از اینها پیشنهادهای قطری ها به این ملی پوش باتکنیک را هم نمی توان نادیده گرفت.از مدت ها قبل و حتی چند هفته مانده به پایان لیگ اخیر شایعه توافق خلعتبری با یک تیم قطری به گوش می رسید و بعید نیست خلعتبری برای رسیدن به قراردادهای دو یا سه برابر آنچه پدپده،پرسپولیس و سپاهان به او می دهند بار دیگر به لیگ ستارگان قطر برگردد.

در عین حال داستان پیچیده او با عجمان امارات را هم نباید نادیده گرفت .ظاهرا پرسپولیس در صورتی می تواند خلعتبری را حفظ کند که 250 هزار دلار( چیزی که نزدیک به رقم قرارداد او با پرسپولیس) به این باشگاه اماراتی بپردازد و همین که عجمانی ها تا الان بابت تاخیر در دریافت مطالبات شان شکایت نکرده اند اتفاق مثبتی به حساب می آید.

در عین حال هیچ بعید نیست خلعتبری تصمیم گیری در باره آینده اش را به بعد از بازی های جام جهانی موکول کند؛زمانی که مدیران باشگاه ها برای یک بازیکن جام جهانی رفته راحت تر سر کیسه را شل می کنند و البته پیشنهادهای خارجی آنقدر چشمگیر هست که به آنها جدی تر از همیشه فکر کرد. (آی اسپورت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها