در گفت و گو با جام جم ورزشی

نبی: منصوریان را من به نفت سفارش نکردم

یحیی گل محمدی از نفت رفتنی است

مصالحه سئوال برانگیز با دایی

از شواهد و قرائن اینگونه پیداست که یحیی گل محمدی برای فصل آینده سرمربی تیم نفت تهران نخواهد بود .
کد خبر: ۶۶۸۳۹۰
مصالحه سئوال برانگیز با دایی

به گزارش جام جم ورزشی ، اگر این مسئله رخ بدهد به دلیل عملکرد فنی گل محمدی نخواهد بود ، چرا که عملکرد وی قابل قبول است و نفتی ها از این بابت نیز قدردان او هستند ، اما موضوع اصلی بر می گردد به مصالحه یحیی با علی دایی بر سر رضا نوروزی . همان طور که می دانید نفت تهران دو سال پیش در شرایطی با رضا نوروزی قرارداد بست که این مهاجم آسیب دیده بود ، اما نفت او را خرید و به وی اعتماد کرد تا رضا نوروزی نیز در ابتدای فصل سیزدهم با ارایه بازیهایی خوب وزدن 9 گل ، جواب اعتماد نفتی ها را به خوبی بدهد . اما در آن زمان علی دایی که کمبود یک گلزن ششدانگ را در تیمش حس می کرد ، با یحیی گل محمدی صحبت کرد و به او گفت که تحت هر شرایطی رضا نوروزی را می خواهد . اما مشکل این بود که نوروزی با نفت قرارداد داشت و نمی توانست به همین سادگی راه پرسپولیس را در پیش بگیرد . بنابراین سناریویی طرح شد مبنی بر اینکه نوروزی رفته رفته از ترکیب تیم خارج شود و برای 5، 10 دقیقه ای به زمین رفته و در نیم فصل نیز در لیست مازاد قرار داده شود تا پرسپولیس او را به عضویت خود درآورد . همین سناریو نیز پیاده شد ، اما از آنجا که نوروزی نمی خواست با این سناریو از نفت جدا شود، جلوی موضوع ایستادگی کرد . از سوی دیگر وقتی یحیی گل محمدی نوروزی را در فهرست مازاد گذاشت ، علاوه بر پرسپولیس چند تیم از جمله سپاهان و مس کرمان را با رقم های خوب مالی خواهان خود دید و همین موضوع باعث شد تا هیات مدیره نفت تهران و از جمله آقای علیپور قضیه را به دقت مورد بررسی قرار دهد . در همین حین که قضیه در دست بررسی بود محمد رویانیان مدیر عامل وقت پرسپولیس نیز جایی صحبت کرد و از دهانش در رفت که یحیی گل محمدی به دایی قول رضا نوروزی را داده است . همین مسئله باعث شد تا با لو رفتن مصالحه یحیی با دایی بر سر رضا نوروزی ، مسوولان نفت به جد از گل محمدی بخواهند که باعث رفع دلخوری نوروزی شده و او را در ترکیب تیم بازی بدهد . موضوعی که البته در آن مقطع باعث استعفای چند روزه گل محمدی شد ، اما او در نهایت به سر کارش بازگشت تا نفت با هدایت او و تلاش بازیکنانش به مقام سومی لیگ برسد .
بنابراین این مصالحه در کارنامه یحیی گل محمدی باقی مانده و احتمال این هست که هیات مدیره باشگاه نفت بر سر این موضوع، سراغ مربی دیگری برود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
وحدان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
آدمها با هم متفاوتند باور اینكه این دو با هم ساخت و پاخت كرده اند كمی سخت است
جیرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
شیر تو شیره این فوتبال با مربیانش منشوری ها
حكیمی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
اگر نوروزی قبل از نیم فصل ذخیره نمی شد فیكس به بازی گرفته می شد باشرایطی كه تیم های پر حاشیه همچون تراكتور ساری و پرسپولیس و استقلال و سپاهان در داخل خود با سر مربیان و مدیران شان درگیر و حواشی زیادی داشتن ،نوروزی در شرایط ایده آلی قرار داشت و می توانست گل های بسیاری برای نفت به ارمغان آورد و در جدول خود و نفت را ارتقاع بخشد و چند هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی نفت تهران مسجل و حتمی می شد مطبتان را قبول و حقیقت دارد باید گفت نفت تهران بهترین شرایط را برای قهرمانی توسط گل محمدی از دست داد شاید دیگر این شرایط تا چندین سال برای نفت فراهم نشود .

نیازمندی ها