رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی شرکت واحد در بزرگراه آزادگان که حوالی ساعت ۹ امروز (دوشنبه) به وقوع پیوست، ۷ تن کشته و ۱۰ تن مجروح شدند. تازه‌ترین خبرها در این زمینه را همراه با تصاویری از آن در ادامه بخوانید و ببینید.
کد خبر: ۶۶۸۰۳۶

جام جم سرا:سرهنگ عین الله جهانی از محل حادثه گفت: حوالی ساعت 9 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد بخش خصوصی که از شمال به جنوب بزرگراه آزادگان در باند کندرو در حال حرکت بود قصد ورود به بزرگراه حکیم شرق را داشت که در راستگرد این ورودی واژگون می‌شود.
وی افزود: در پی این حادثه اتوبوس با گاردریل‌های کناری برخورد کرده و متاسفانه هفت تن در محل کشته و تعدادی مجروح می‌شوند که شمار دقیق مجروحان هنوز مشخص نیست و این افراد به بیمارستان منتقل شده‌اند.

یک مرد و 6 زن در این حادثه جان باختند

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران کشته‌های این حادثه را یک مرد و 6 زن عنوان کرد و گفت: هنوز علت تامه این حادثه مشخص نیست اما آنچه مسلم است اتوبوس مذکور داخل رمپ واژگون شده و نیروی گریز از مرکز می‌تواند موجب واژگونی آن شده باشد. از سوی دیگر حد مجاز سرعت در داخل رمپ و لوپ‌ها حداکثر 30 کیلومتر بر ساعت است.

وی از تشکیل تیمی ویژه برای بررسی علت حادثه خبر داد و گفت: در پی این حادثه رییس پلیس راهور تهران تیم کارشناسی ویژه‌ای را مسوول بررسی علت حادثه کرد که این تیم از نظر فنی و قانونی علت حادثه را بررسی می‌کند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با تاکید بر این که راننده این اتوبوس زنده و در بیمارستان بستری است افزود: راننده مذکور تحت نظر ماموران کلانتری است.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز اعلام کرد که این اتوبوس متعلق به بخش خصوصی خط «چیتگر - شریعتی» بوده است و راننده مذکور نیز سابقه تخلفی در شرکت واحد نداشته است.

دکتر سید رضا معتمدی - معاون عملیات اورژانس تهران نیز اعلام کرد: 26 تن در این حادثه مجروح شدند که به بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، رسول اکرم(ص)، شریعتی و فیاض‌بخش منتقل شدند.

به گفته وی، تعدادی از این مجروحان در 2 سورتی پرواز امداد هوایی به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.

عذرخواهی و ابراز تاسف مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از حادثه واژگونی اتوبوس
سنندجی: بلافاصله مجوز فعالیت شرکت خصوصی را باطل کردیم

پیمان سنندجی - مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز با اشاره به واژگون شدن اتوبوس بخش خصوصی در محدوده شهرک صدرا در منطقه 22 گفت: گرچه سرعت اتوبوس در این حادثه استاندارد بود، اما به دلیل خارج شدن کنترل اتوبوس متاسفانه تعدادی از مسافران جان خود را از دست داده و یا مجروح شدند.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه اظهار کرد: ساعت 9 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مربوط به بخش خصوصی شرکت واحد - مسیر چیتگر به شریعتی با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که در محدوده شهرک صدرا، مقابل پژوهشگاه نفت کنترل اتوبوس از دست راننده خارج و اتوبوس واژگون شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه سرعت اتوبوس در حد استاندارد بوده است گفت: در این حادثه تعدادی از مسافران مجروح و تعدادی نیز جان خود را از دست دادند.
سنندجی ضمن ابراز تاسف و عذرخواهی از شهروندان به دلیل این اتفاق ابراز کرد: در پی این حادثه بلافاصله جلسه کمیته انضباطی تشکیل شد و براساس بند 20 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی حکم انحلال شرکت خصوصی که اتوبوس مذکور متعلق به آن است، صادر شد.

وی با اشاره به این که به نظر می‌رسد نقص فنی علت حادثه باشد تاکید کرد: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران:شرکت راهبر سبز پایتخت منحل شد

اقبال شاکری - عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گزارش مربوط به جزئیات واژگون شدن اتوبوس در بزرگراه آزادگان و مرگ 7 تن در جریان آن را اعلام و از منحل شدن شرکتی که این اتوبوس به آن تعلق داشته خبر داد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس یک دستگاه اسکانیا و مربوط به شرکت خصوصی «راهبر سبز پایتخت» بوده است، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دستگاه GPS‌ سرعت این اتوبوس 50 کیلومتر بر ساعت بوده و این اتفاق در ساعت 9 صبح امروز اتفاق افتاده است.

این عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه بر اساس ماده 20 جرایم شرکت‌های خصوصی، شرکت «راهبر سبز پایتخت» منحل و از ادامه کار آن جلوگیری شده است، گفت: پلیس راهور علت این موضوع را نقص در ساخت سیستم اتوبوس‌های اسکانیا به ویژه در قسمت عقب اتوبوس عنوان کرده است.

شاکری ادامه داد: افراد فوت شده نیز بر اساس گزارش ارائه شده در قسمت عقب اتوبوس قرار داشتند.

وی در مورد علت اصلی واژگون شدن این اتوبوس اظهار کرد: پلیس راهور هنوز گزارشی در این خصوص ارائه نکرده اما بر اساس گفته‌های برخی افراد در محل حادثه، عنوان شده است که گویا خودرویی از روبروی اتوبوس به سمت آن پیچیده شده است.

شاکری در پاسخ به اینکه آیا رتبه بندی و مسائل نظارتی در خصوص اتوبوس‌هایی که در شرکت واحد اتوبوسرانی به کار گرفته می‌شوند، انجام شده است یا خیر، گفت: بر اساس آیین‌نامه‌های نظارتی به صورت قانونی این اتفاق باید افتاده باشد اما اگر در این زمینه نیز تخلفی صورت گرفته حتما با آن برخورد می‌شود.

این عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از ارائه گزارش این اتفاق در جلسه روز سه‌شنبه شورای شهر تهران خبر داد(ایسنا)

.

.

.

.

.

.

.

Share
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱۷
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
واقعا واسه اینجور رانندگی و این رانندگان متاسفام پلیس راهنمایی و رانندگی باید واقعا برخورد كنه وقتی میری تو لاین سبقت یا خط 3 تو اتوبان انگار وارد میدون جنگ میشی میچسبونن با 120 تا سرعت به سپرت یا هی چراغ میده خلاصه دیگه دیگه ....
زارعی ، قاسم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
واقعا تصورش رو هم نمیشه كرد ، كه این گونه با دنیا باید خداحافظی كرد. خدا رحمتشون كنه ، بشینیم فكر كتیم اگه ما جای اونا بودیم چطور، آیا آمادگی رفتن داشتیم . واقعا متاسفم كه هیچگونه نظارتی در كار قوم بنی هندل وجود نداره، متاسفانهبعضی تقصیر رو بگردن جاده خراب میندازن، ولی از زمان ساخت بزرگراه آزادگان ، میلیونها ماشین از این قسمت عبور كرده و اتفاقی نیوفتاده، این نشان دهنده بی احتیاطی راننده است و والسلام. خدا همه شونو رحمت كنه، و به خانواده شون صبر بده.
یك فعال حمل و نقل
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
باسلام.صحبتم رو خلاصه عرض می كنم.با توجه به اینكه درصد قابل توجهی از جابجایی مسافر در تهران بعهده بخش خصوصی می باشد،ولی دریغ از كلمه ای قدردانی از زحمات عزیزان.لذا واقعا با این موضع گیری غیر حقوقی و بدون مطالعه مدیران ارشد شهری تهران برای تمامی فعالان بخش حمل و نقل به ویژه بخش خصوصی از درگاه خداوند متعال برای تمامی همكاران صبر و بردباری مسئلت دارم.
باتشكر
زری
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
راننده اتوبوس ها واقعا بی احتیاطا
بابك باستی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
بسیار متاسف شدم از این واقعیه تاسف بار كه بخاطر سهل انگاری راننده اتوبوس عده ای از هم وطنان عزیزم جان خود را از دست دادند. اگه راننده بی تجربه سرعت خود را كم میكرد مسلما این اتفاق نمیافتاد. خدا به خانواده از دست رفتگان صبر بده.
بابك باستی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
بسیار متاسف شدم از این واقعیه تاسف بار كه بخاطر سهل انگاری راننده اتوبوس عده ای از هم وطنان عزیزم جان خود را از دست دادند. اگه راننده بی تجربه سرعت خود را كم میكرد مسلما این اتفاق نمیافتاد. خدا به خانواده از دست رفتگان صبر بده.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
اخه این بندگان خدا چه گناهی داشتند كه اینطوربه خاكو خون كشیده شدند جواب خانواده هاشونو كی میخواد بده
ایا با پرداخت دیه میشه جواب این خانواده هارو داد ایا این كودكانی كه الان درانتظار مادرهاشون نشستند انسان نیستند؟...
رضا
United States
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
فقط برای دولت متاسفم كه هیچ ارزشی برای جان مردم قایل نیست.ای كاش نیمی از وجدان و احساس مسؤلیت مسولین كره جنوبی در مملكت ما بود.این اولین حادثه واژگونی اتوبوس نبود و با این مدریت ضعیف ما آخری هم نخواهد بود.
من
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
شرمنده باشید خجالت آور است !
علی
United States
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
واقعا ارزش داشت به خاطر سرعت این جوری بشه .به خانواده هایشان تسلیت می گویم.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
خدا رحمتشون كنه .امیدوارم دیگه چنین اتفاقی نیوفته
داغدار...
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
خواهرم رو این كشت... كی جواب خوانواده های داغدیده رو میده؟؟؟! چقدر بی مسئولیتی تا كی ؟ خدا لعنتتون كته ...
صارمی
United Arab Emirates
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
راستی اگر به آقای راننده تذكر داده می شد كه "آقای راننده لطفا" كمی آهسته تر برانید"، فكر می كنید ایشان و یا سایر مسافرین با این تذكر چه گونه برخورد می كردند؟
احتمال نزدیك به یقیین راننده می گفت، بیا شما بشین، یا كارم و بهتر از شما بلدم یا آقا یا خانم بشین سرجات رو اعصابم نرو. و متاسفانه هیچیك از مسافراننیز حمایت نمی كردند و احتمالا" می گفتند آقا بزار كارشو بكنه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
ضمن تسلیت وآرزوی صبر برای داغداران حادثه.متاسفانه تو ایران آنچه از نظر مسولین فراوان و ارزان است جان مردم است.این وقایع اوج ضعف رفاه عمومی علی رغم درآمد بالای كشور از نفت و سایر منابع را نشان میدهد.اما نه چشم و نه گوش بینا و شنوا .دریغ.
روزبه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
متأ سفم.
م - ن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
با سلام جای تاسف است كه وسایل نقلیه كشور دایما" در حال اتفاقات ناگوار برای هموطن مان هستند . این حادثه باعث تاثر و تاسف همگاناست. ای كاش دست اندار كاران محترم به فكر ایمن بودن راهها و ساختن بزرگراه ها می بودند هرروز در گوشه و كنار كشور شاهد حوادث این چنینی می باشیم چه تعداد اسكانیا در جاده ها به طور فاجعه انگیز جان مردم را گرفتند .
به خانواده های مصیب بار تسلیت می گوییم و سلامتی برای بازماندگان آرزومندیم ... واقعا" متاسفیم خیلی سخت است. جاده شمال را هم دریابید .
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
ایا نظارتی بر صلاحیت و به كار گرفتن رانندگان وسیله عمومی هست كه غالبا مثل جاهای دیگه كه هیچ مسئول واقعی و نظارتی وجود ندارد احتمال زیاد اینجا هم نبوده وخوب گفت نفر قبلی جز كم اهمیت ترین چیزهاوارزان ترین ها، وقت و جان مردم و سلامتی مردم
دردمند
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
درد این است كه همه این مشكلات محصول بازی با كلمات و مفاهیم و قوانین است. به این معنی كه خصوصی سازی واقعی در بسیاری از امور از جمله حمل و نقل صورت نمی گیرد. شركت های صوری و شبه صوری حمل و نقل شهری بر مبنای صحیح اقتصادی و حرفه ای تشكیل نشده اند . توضیح بیش از این را قطعا منتشر نمی كنید ولی تمام مردم و رانندگان تاكسی و اتوبوس از این مسائل ( منتهی به زبان ساده و غیر فنی ) می نالند . شاید آنها دلایل محكمه پسند نداشته باشند ولی واقعیت را باید در متن جامعه جستجو كرد!
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
خداوند به خانواده شون صبر عطا كنه . عوض اینكه هی فكر هدفمند بودن یارانه باشن یه خورده نظارت رو این اتوبو سها داشته باشن چند نفر دیگه باید بمیرن مسئولین ؟
مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
تنها كاری بلدند همین باطل كردن مجوز فعالیت شركت
بنظرم مسئول و معاونت مربوط به صدور مجوز باید استعفا دهد، روند بررسی در خواستها را اگر مطالعه بفرمایید متوجه منظور بنده خواهید شد
نازنین رادان
United States
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
هیچ مقرراتی رو رعایت نمیكنن بعد میگن جمعیت كمه اگه همه چیتون رو اصول باشه این اتفاقانمیوفته
edris
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
خدا به خانواده هاشون صبر عطاكنه" واقعا دردناكه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
واقعا كه واسه این ملت فقط باید متاسف بود....
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
بخاطر یك ایستگاه كه صد بار گفتیم نمی خواهیم از آنجا رد بشه ( ایستگاه امیر كبیر ) این حادثه اتفاق افتاده. اگر از پل جدید آزادگان به طرف المپیك رد بشند هم مردم معطل نمی شند و هم اتوبوس ها الكی آن مسیر را طی نمی كنند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
آه.واقعا به بازماندگان این عزیزان تسلیت میگم.تا كی ما باید این صحنه هارو ببینیم ولی ی نكته ای هستش كه 90 درصد راننده های اتوبوس های شهری وبین شهری اصلا استاندارد رانندگی نمی كنند و كسی هم جلوی انهارو نمیگیره شما ی سری به اتوبان تهران- قم بزنید متوجه عرض بنده میشوید.امیدوارم كه دیگه تكرار نشه
k
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
با سلام دوستان اگه یه كم دقت كنید میبینید باز ماشین اسكانیا است به همین سادگی به همین راحتی نه راننده نه شركت خصوصی اسكانیا مقصر اصلی است
مجید پور طرفی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
مقصرین اینگونه حوادث وحشتناك و غیر قابل جبران مسئولین. شركت سازنده خودروها وراننده ای كه میداند سكاندار وسیله ایست كه نمی توان روی ایمنی آن حساب كرد و مسئولین بعد از گذشت مدتی نه چندان طولانی از چنین حوادثی به بوته فراموشی خواهند سپرد .
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
تاسف بدرد خانواده های داغدیده نمیخوره برای خودتون متاسف باشید كه هرگز نمی گید ما مقصر هستیم تازه دیشب میگفتن سرعتش50 كیلومتر بوده اتوبوسی كه ما دیدیم با اون خط ترمز حداقل 80تا100تا سرعت داشته نمیخاین اشتباهتون رو قبول كنید دروغ نگید
منم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
فقط میگن متاسفیم بعدم موقع دیه دادن می شینن سرجاشون پدر خانواده های داغدارو در میارن اسم خودشونم میذارن مسئول
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
آقای مدیر اتوبوسرانی بهتره اول خودن استعفا میدادی بعد مجوز اون شركت را لغو میكردی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
چرا این اتفاقات وحشتناك هیچ وقت و هیچ جا رسیدگی و مدیریت نمی شود ؟؟؟آیا شهردار محترم تهران یا حتی معاون حمل و نقل و ترافیك شخص لایق و قابل اتكا تری برای مدیریت شركت واحد پیدا نمی كنند یا اینكه پشت پرده خبر هایی است ....!!!! مردم حق دارند و باید بدانند.....یا علی
مجید پور طرفی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
مقصرین اینگونه حوادث وحشتناك و غیر قابل جبران مسئولین. شركت سازنده خودروها وراننده ای كه میداند سكاندار وسیله ایست كه نمی توان روی ایمنی آن حساب كرد و مسئولین بعد از گذشت مدتی نه چندان طولانی از چنین حوادثی به بوته فراموشی خواهند سپرد .
كرمانشششششششششششششاه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
راننده این اتوبوس اگر زنده است بایستی مجازات شود .
عسگری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
كار ما ملت شده اظهار نظر و حرف های بی فایده ، چه از طرف مسئولان در همه سطوح و چه از طرف مردم ، فقط حرف و حرف و حرف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
چرا این اتفاقات وحشتناك هیچ وقت و هیچ جا رسیدگی و مدیریت نمی شود ؟آیا شهردار محترم تهران یا حتی معاون حمل و نقل و ترافیك شخص لایق و قابل اتكا تری برای مدیریت اتوبوسرانی شركت واحد پیدا نمی كنند. مردم حق دارند و باید بدانند.....یا علی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
همه دیدن كه راننده اتوبوسا خیلی تند و بی احتیاط تو پایتخت رانندگی میكنند و به همین راحتی مردم رو داغدار میكنند متاسفم واسه مسئولین كه بعد از سانحه به فكر میوفتند.نشد یه ماه حادثه نباشه

محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
ای كاش به جای باطل كردن شناسنامه افرادی كه بی گناه كشته می شوند گواهینامه افراد بی صلاحیت رو باطل می كردید. واقعا متاسفم خداوند به خانواده های داغدار این حادثه صبر عطا فرماید.
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
واقعا آدم متاسف میشه از اینگونه اظهار نظرهای پلیس راهور.چرا در كاری كه تخصص ندارید دخالت می كنید واظهار نظر مسئولین مربوطه ودیگران را به حساب نمی آورید.واقعا فكر كردید مملكت پادگان است ومردم همه سربازان شما؟
از خدا بترسید به خاطر این اتهامات واهی كه به شركت عقاب می بندید.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
فقط سرعت بالا وغیرمجازباعث ایگونه تصادفات میشود
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
اگه این اتفاق در شهرستان می افتاد اینقدر بهش توجه می شد؟!
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
اقای به اصطلاح مسئول میشه نقص فنی رو توضیح بدین؟
كیست یاری دهنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
واقعا كی جوابگوست ؟ تا كی باید اسكانیا جان مظلومین را بگیرد....................... متاسفیم در ضمن سایر اتوبوسهای خط واحد حومه تهران نیز تعریفی ندارد مال عهد رضاشاه میباشند
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
آقای به اصطلاح مسئول به جای عذرخواهی در انتخاب رانندگان بیشتر دقت فرمایید . آیا تا به حال برای این گروه از پرسنلتون كه با جان مردم به همین راحتی بازی می كنند كلاسهای آموزشی سوانح و حوادث گذاشتید تا خوب توجیح بشوند؟؟؟؟ قطعا جواب نه هست ، چون تنها چیزی كه برای بعضی ها ارزش داره پوله نه جان انسا نهای بی گناه.
ن. م.
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
تصادف دل خراشی بود
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
فقط برای اینكه یك سرویس اضافه بروند و درآمد بیشتری داشته باشند ، بایست كه شاهد چنین حوادث ناگواری باشیم مسئولین مربوطه می بایست برای رفت و برگشت اتوبوس زمان تعیین كنند .
ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
افرین به مدیر عامل شركت اوبوسرانی تهران
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
ضمن تسلیت خواهش میكنم ب هین قضیه به طور جدی رسیدگی كنید خواهش میكنم و با تشكر از كار شناس كوركی این حادثه هوشنگ محتشم
وحیدفرهادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
ابرازتاسف وهمدردی باخانواده های متوفیان ومتاصسفم برااون دسته ازراننده هایی كه باجون مردم بازی میكنن.شهرداری وسازمان حمل ونقل بایدیه تصمیم جدی بگیرن.
روحی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
تا وقتی بعضی ها به فكر جیبشون باشن همینه
فقط همین عزاداری برای بازماندگان میمونه
من موندم مسیولین چرا استعفا (حداقل)صوری نمیدن
از بس جون انسان ارزونه تو این مملكت
مگر دفعات قبل چه كردند
اینا همه نشون میده دل بعضی مدیران نمیسوزه برا خلق
شهین دخت
Netherlands
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
متاسفانه حضور پلیس در جاده ها بسیار كمرنگ است,باید با رانندگانی كه سرعت غیر مجاز دارند,با شدت بیشتری برخورد شود,به خصوص با كامیونها و اتوبوس ها
خدا به خانواده های بازماندگان صبر عطا كند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
خدا لعنت كنه شركت عقاب رو
دانشجو
United States
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
یكی از همون دخترهای بیچاره تو دانشگاه ما بود سیاهپوشمون كردن
شهروند با وجدان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
مسئولین با وجدان آخه تا كی باید شاهد مرگ دلخراش هموطنان با اسكانیا یا اتوبوس مرگ باشیم؟؟؟؟ آیا این حوادث دلخراش رو شما هم میبینید؟؟میشنوید؟؟؟
چرا هیچ مسئولی پیگیر نواقص فنی ای اتوبوس مرگ نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ دوباره كی باید شاهد چنین حوادث دلخراشی باشیم؟فردا ؟ پس فردا؟؟؟
پس چرا هیچكسی جلوی این اتوبوس مرگ رو نمیگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
انشالا خداوند از سر تقصیرات مسئولینش نگذره. بی وجدانی تا كی ؟؟؟ چرا جلوی تردد اسكانیا یا بهتره بگم اتوبوس مرگ را نمیگیرید؟؟ چرا نواقص این اتوبوس مرگ را برطرف نمیكنید؟؟؟
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
من مسیرم اونجاس این اتوبوسا و تاكسیا چه شهری چه بین شهری یه جوری میرونن كه انگار دنبالشونن
جون آدمام براشون اصلا مهم نیست برای دوقرون پول بیشتر حتی حاضر به مرگ تمام سرنشینان انگار نه انگار مردمم آدمن
عبدلله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
باسلام ازوقتی كه شركتهای خصوصی وارد عرصه حمل ونقل شده اندهررانندای رابدنه اینكه اموزش بدهند استخدام میكنند وشركت واحدوشهرداری هم افتخارمیكنندكه 60درصدازناوگان راخصوصی كردیم نمدانم والله به قیمت جان مردم تاسف است یاافتخار
عسگری
United Kingdom
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
درسته كه این حادثه خیلی دلخراش و تاسف بر انگیز هست اما باید واقع بین بود مشگل را ریشه یابی و حل كرد كه دوباره شاهد چنین حوادثی نباشیم /به مدیر عامل اتوبوسرانی باید گفت باطل كردن مجوز شركت خصوصی فایده ای دارد؟كه شما از ترستون سریع اینكارو كردین ، بهتر نیست راننده های با تجربه رو بكار بگیرید و از طرفی چرا اتوبوسی انقدر ایمنی ضعیفی داره و استاندارد نیست رو بكار میگیرید . با باطل كردن مجوز اون شركت غیر از اینكه چند نفر روو بیكار كنین كه اصلا هم مقصر نبودن هیچ فایده ای برای مردم نداره.
عبدلله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
باسلام ازوقتی كه شركتهای خصوصی وارد عرصه حمل ونقل شده اندهررانندای رابدنه اینكه اموزش بدهند استخدام میكنند وشركت واحدوشهرداری هم افتخارمیكنندكه 60درصدازناوگان راخصوصی كردیم نمدانم والله به قیمت جان مردم تاسف است یاافتخار
عبدلله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
باسلام ازوقتی كه شركتهای خصوصی وارد عرصه حمل ونقل شده اندهررانندای رابدنه اینكه اموزش بدهند استخدام میكنند وشركت واحدوشهرداری هم افتخارمیكنندكه 60درصدازناوگان راخصوصی كردیم نمدانم والله به قیمت جان مردم تاسف است یاافتخار
داغدار
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
بچه ده ساله به چه گناهی....مادرش.راداغدار...كردید,.خدایاخودت به.فریادبرس
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
باسلام ، خواستم بگم خدا رحمت آنهای كه از این دنیا رفتند، خوش به حال آنهای كه جان یك عده ای را گرفتند و خیلی راحت شركت شان منحل شد البته فعلاً ، چون چند روز دیگر با یك نام دیگر در عرصه حمل و نقل بی نظارت جولان می دهند ، آقایون نظارتی كجایید این شتر در خونه شماها هم خواهد خوابید هرچند دلتون خوشه با ماشین های شخصی رفت و آمد میكنید
آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
چند تا تصادف و آتش سوزی باید اتفاق بیفته تا دولت این اتوبوسا رو جمع كنه
مینو
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
وای ای خدا تا كی باید شاهد همچین صحنه هایی باشیم.
خداوند به خانوادشان صبر دهد خیلی ناگوار است.
محمد تقی فكرت
United States
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
واقعا سرعت 50 تا بود رسیدگی شود
حجت
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه .... قابل توجه رانندگان جوان و كم تجربه . . . . . . .ازحوادث درس عبرت بگیرید وخود همه چیر را تجربه نكنید
س ش ص
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
متاسفم خدا بخانواده شان صبربده. چه كسی جواب گوی افرادیست كه چشم انتظاران كشته شدگان بودند.خدا ازسرتقصیراتتان نگذردكه باجان مردم بازی میكنید برای پول بیشتر.به این فكر كنید اگر این اتفاق برای عزیزترین كس خودتان میافتاد؟اینكارامكان نداردچون وسایل ایمنی شما حرف ندارد این اتفاقات مال ما مستضعفین است .سا
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
خیلی برای شركت واحد متاسفم كه فقط میخواهد اصل 44رااجراكند وباافتخارمیگوید60درصدراخصوصی كرده ایم یه تعدادی شركت خصوصی بی تجربه بارانندهای اخراجی وبی احتیاط كه هیچ گونه نظارتی براعمال ورفتارانهانیست این گونه فاجعه ها خیلی دور از انتظارنیست درضمن اتوبوسها هم هیچگونه استانداردی ندارندفقط برای چپ كردن نبایداین حادسه ناگواررخ بدهد اتوبوس موتور اسكانیا تمام قطعات طراحی اطاق غیراصلی وچینی
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
اگر قدری برای مردم ارزش قائل بودند ، مثال نخست وزیر كره جنوبی می بایست استعفاء می دادند . من بجای شما شرمنده ام 8 نفر جانشان را از دست داده اند
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
خیلی برای شركت واحد متاسفم كه فقط میخواهد اصل 44رااجراكند وباافتخارمیگوید60درصدراخصوصی كرده ایم یه تعدادی شركت خصوصی بی تجربه بارانندهای اخراجی وبی احتیاط كه هیچ گونه نظارتی براعمال ورفتارانهانیست این گونه فاجعه ها خیلی دور از انتظارنیست درضمن اتوبوسها هم هیچگونه استانداردی ندارندفقط برای چپ كردن نبایداین حادسه ناگواررخ بدهد اتوبوس موتور اسكانیا تمام قطعات طراحی اطاق غیراصلی وچینی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
از راننده های اتوبوس كامیون تاكسی متنفرم بخاطر راننگدگی و اخلاق بدشان 000
مینو
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
میدونی واقعا امروز شوك شدم دختر پسر عمه ام 20 ساله فوت كرد واقعا ): با ید چیكار كرد

فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
تاسیس شركت وخصوصی سازی بی برنامه وشتاب زده در گذشته وانحلال شركت بهمین صورت در حال حاضر مقصر هم همیشه حق به جانب وطلبكار، مردم هم متضررین اصلی ،جانی ومالی وروزها نیز میگذرد و امیدی به اصلاح واقعی امور نیست متاسفم
عزت اله
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
با سلام

چرا پلیس كنترل كافی بر رعایت مقررات نمی نماید ؟
چرا در بزرگراه ها به تعداد كافی دوربین نصب نكرده اند ؟
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
من خودم این مسیر رو خیلی سوار می شم. مشكل اینجا روی مسیری هست كه برای این اتوبوس های بزرگ انتخاب شده است. متاسفانه مسیر صاف و راحت رو برای اینكه یكم كرایه بیشتر بگیرن بیچ در پیچ كردن در صورتی كه خیلی راحت از خیابان هوانیروز میشه به میدون المپیك رسید و این پیچ تند رو برای یه اتوبوس به اون بزرگی انتخاب نكنن.
100 درصد مشكل بر می گرده به اون مسیر انتخاب شده كه یك سالی هست هنوز بررسی نشده و همه اتوبوس ها رو الكی دور این خیابون ها می چرخونن به جای اینكه یك مسیر مستقیم رو برای راننده ها تعیین كنند.
و حتما باید این اتفاقها بیفته تا نظارتی روی مسیر این اتوبوس ها كنند. كلا اتوبوس های چیتگر هیچ كدوم مسیر مناسب ندارن و پیچ و خم های الكی هم راننده رو خسته می كنه و هم مسافرا رو .
نهایتا هم این طور . خدا به خانواده هاشون صبر بده و همچین شوكی رو نصیب هیچ كس نكنه
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
من خودم مسیرم همت بود پارسال یه دفعه كه سوار شده بودم نزدیك بود تو همون ازادگان چپ كنه تا اتفاق مرگ ومیر نیوفته به فكر نمیوفتن
شهروند ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
مسئولان شهرداری ممنون از اینكه هر از چند گاه در مدیریت شهر باعث خبر سازی میشوند .
شركتهای خصوصی متشكریم كه برخی مردم را بدون هزینه به دیار باقی فرستادید...
راننده محترم حادثه ساز از شما هم متشكریم كه با ایجاد حادثه ای دلخراش كمی مسئولین و دست های پشت پرده انتخاب شركتهای حمل و نقل درون شهری را برای عموم شفاف كردید...
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
یكی از زنان متوفی در این حادثه ، همسر یكی از دوستان من بود زنی با حدود 26 یا 27 سال كه از ایشان یك دختر 7 ساله باقی مانده است . من روز سه شنبه در مراسم تشیع جنازه این زن ، این مادر فداكار ، این همسر نمونه شركت كردم . خدا روحش را شاد نماید . اما نكته بسیار مهم، تنها شدن دختر كوچكی بود كه همه چیزش مادری مهربان بود و اینكه چگونه به او، نبودن مادرش را ، انهم برای همیشه فهماند . حال از امشب دخترك مادرش را خواهد خواست ، و پدرش چه داغی را تحمل خواهد كرد . دوست عزیزم ،همه ما ایرانیان در غم تو شریك هستیم .
رسول
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
واقعاَ جای تاسف دارد كه در داخل شهر همچنین اتفاقی بیافتد عذر خواهی چه دردی از خانواده جان باختگان می كند.
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
قالیباف نشون بده مردی و با بقیه فرق می كنی استعفا بده‍ عزیزتر میشی.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
سلام من راننده تاكسی هستم چند روز پیش رفته بودم شركت خصوصی منطقه تاكسیرانی چون این شركت خصوصی اتوبوسرانی منطقه رو پوشش میداد اونجا راننده اتوبوسی رو دیدم متولد 1367 بود! اونوقت برای بعضی مشاغل حد اقل 5 سال سابقه كار میخوان مقصر اصلی مسولین شركت واحد هستن كه برای جون ادمها ارزش قائل نیستن اقای سنندجی فكر كن خانواده خودت تو اتوبوس بودن
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
یكی از همكلاسی های منم تو این اتوبوس بود بچه ها براش خیلی ناراحت بودن جاش تو كلاس خالی بود اخه همش 13 سالش بود براش فاتحه بفرستید
شهروندی كه بلا دور سرش تاب می خوره...
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
مسئولین جواب بدن لطفا؟ چرا این حوادث بیشتر در كشور ما اتفاق می افته؟ لابد جواب اینه: حادثه است دیگه...
عباس
Spain
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
واقعاّ برای این همه اظهار نظر احساسی و غیر منطقی متاسفم تا به حال شده یكبار هم كه شده ان روی سكه را ببینیم نه این شغل هر شغل دیگری هم كه باشه تا یه اتفاقی می افته تمام اجر كار از بین میره و مورد غضب قرار می گیره روزانه میلیونها نفر توسط همین رانندگان جابجا میشن فراموش میشه با همه سختی برخورد نامناسب بعضی تا بحال خودتونو جای یه راننده.قرار دادین تا ببینین تحمل حتی یك ساعت رو با این برخوردهای بد دارید؟ شما خودتون جای راننده اون لحظه یكی بپیچه جلوتون چطوری تصمیمگیری می كنید باز همه مشخصه مقصر اون راننده پرشیاست كه جلوی اتوبوس پیچیده من هم به عنوان یك انسان برای خانواده های داغدار متاسفم ولی اتفاقیه كه پیش امده بهتر از راننده غول نسازیم راننده هم مثل همه ما یك انسانه و در این جامعه زندگی میكنه ایا همه شما تو كاراتون بدون مشكلید كه این جور راننده رو محكوم میكنید به وجدانتون مراجعه كنید اگه اینجوریه پس این همه تو صف اتوبوس واینستید
رضوی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
من هر روز صبح حوالی ساعت 6 صبح سوار این اتوبوس ها از شهرك گلستان می شم تا به محل كارم كه در خیابان شریعتی واقع است بروم . متاسفانه سرعت غیر مجاز این اتوبوس ها و گاهی هم سرعت پایین این اتوبوس ها خطراتی را برای ما در پی داشته است .
امروز هم كه چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه است اتوبوس با سرعت بسیار كم حركت می كرد .
سرعت كم ملاك نیست بلكه با سرعت ایمن و مطمئن راندن شرط حفظ سلامتی در رانندگی است . برای تمام عزیزان این حادثه ی دلخراش از خداوند متعال رحمت و مغفرت را آرزو دارم . خداون ان شاالله به تمام بازماندگان صبر عطا فرماید .
واقعا كه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
واقعا كه .اصله ایمنی تو اتوبوسا نیست .بیشتر واحد ها هم همیشه تا خرخره پر میكنند به علت كمبود اتوبوس
معین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
را عرض تسلیت
آقایون حتی حاضر نیستند 1000 تومان از حقوقشون كم بشه اونوقت استعفاء بدن اینجا ایرانه نه كره جنوبی، ژاپن و...
موسوی
Saudi Arabia
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
واقعا جای تاسف دارد
مطلبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
اسكانیا همینطور جون مردم رو میگیره و هیچ فكر اساسی نمیشه ............ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
اسكانیا یكی از بهترین اتوبوس ها در سطح جهان است و كم حادثه...اینكه در ایران این همه اتفاق با این اتوبوس می افته به دلیل دست كاری اتوبوس در داخله كشور توسط راننده هاست و این اتفاق آخر هم مسبب اصلی اش خود راننده بوده و بی احتیاطی راننده در كنترل خودرو سبب بروز این حادثه شده و نباید به گردن اسكانیا انداخت این كه اسكانیا مقصر قلمداد بشود احتمالا برای سر ریز شدن سود به جیب برخی از افراد است كه با ممنوعیت واردات آن جا برای واردات نوع چینی آن باز می شود و به طبع پول بی حسابی به جیبشان ریخته می شود.
الی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
شاید اگر اتوبوس تا خرخره پر آدم نبود این تعداد كشته و زخمی نمی داد امیدوارم این حادثه به شهرداری و بخش خصوصی نشون بده كه سوار كردن مسافر بیشتر در زمان بروز حادثه احتمال رخ دادن حوادثی از این دست بیشتر می شه
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
واقعا برای خودمون متاسفم كه به برخی از این مسئولین اعتماد میكنیم. خدا رحمتشون كنه. اگه ما جای اونا بودیم چكار میكردیم كه مرگ مظلومانه و بی تقصیری داشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به همین راحتی آدمارو میكشند.
دیگر اتوبوس هم امنیت ندارد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
به همین راحتی با جان مدم بازی مكنند و روی ان سرپوش می گذارند چون سواره از پیاده خبر ندارد
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
خانواده من تو جاده مشهد به سمت شیراز 75 كیلومتری مشهد (رباط سفید) دچار حادثه میشن و این بین كامیون 10 چرخ عدم ناتوانی در سبقت از یه پراید به پراید جلو خود برخورد كرده و پراید هم عدم ناتوانی در كنترل از مسیر خود خارج شده و به سمت ماشین ما در لاین مخالف میاد كه باعث تصادف میگرده والان مامانم من 6 روز هس تو كما رفته و این بین راننده پراید متواری گردیده و راننده كامیون هم یك فرد بدون گواهینامه هس...به همین راحتی ستون یه خانواده را خراب میكنن موندم این آدما وجدان ندارن و سرشون شب راحت رو بالشت میگذارن.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
سلام.شكی نیست سرعت غیر مجاز راننده محترم و ورود به رمپ با عدم كاهش سرعت موجب این حادثه شده كلا مسئولین محترم عادت دارند كه صورت مسئله رو پاك كنن و تقصر رو سریع متوجه شركت سازنده كنن بنده كه دائما در اتوبان های مختلف اعم از درون شهری و برون شهری تردد میكنم وقتی اتوبوسی رو از دور میبینم كه با چراغ زدن های مكرر سبقت میگیره حتی در لاین سبقت به هر طریقی شده به راننده محترم و جو گیر اتوبوس راه میدم تا دچار این مصیبت ها نشیم..عزیزان من بعد هر اتوبوسی رو دیدید كه چراغ میدهد و راه میخواهد تسلیم محض شوید و سر تعظیم فرود بیارید
ق.غ
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
با عرض تسلیت به خانواده داغدیده گان -جای بسی تاسف است كه هیچگونه نظارتی جهت استاندارد نمودن اتوبوسهای عمومی نمی شود وجان انسانها در اختیار یك عده منفعت طلب قرار می گیرد .
نجفی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
تورو خدا به جای این عذر خواهی های بی حسابتون جلوی افراد بی تجربه رو برای همچین كار مهمی رو بگیرید
این همه بی مسئولیتی جای تعجبه به راحتی با جان افراد بازی می كنن بعد تنها یك عذرخواهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
درسته راننده مقصر بوده اما هین هتوبوس نباید انقدر مقاوم باشه كه با سرعت 50 تا حداقل كسی رو به كشتن نده؟واقعا برای صنعت خودرو سازی كشور متاسفم كه حتی از عهده ی پیچ ومهره كردن هم بر نمیاد...
مهدی امینی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
عدم مدیریت پلیس راهنما ی به خاطر سرعت وتست سلامت راننده
آنا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
یكی از كشته شدگان از كارمندان دانشگاه بود. ی بچه 1ساله و یك 5ساله داشته... چه راحت این بچه ها بدون مادر شدن... خدا ازشون نگذره
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
فقط میتونم بگم متاسفم دختر دایی گلم تو این تصادف جان باخت روحش شاد .........
بی آر تی 1
United States
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
بیشتر تصادفات تنها علت آن برخی مسئولین هستند به خاطر سخت گیری ها مخصوصا در خط یك بی ارتی به خاطر فشار بر رانندگان و محدود كردن زمان رفت امد از سمت سامانه یك اتوبوسرانی
محمد هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
اگه این اتفاق تو اروپا افتاده بود بالادستی استفا میداد
تو كره كشتی بخاطر حوادث طبیعی غرق میشه نخست وزیر و وزیر حمل و نقل استفا میدن ولی اینجا چی ....
ولش كن اهمیت نداره
یه بدبخت
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
خدا ازتون نگذره كه حتی آمار كسانی كه جونشون رو از دست دادن رو تغییر میدین به مجروحین!!!!
تا كی دروغ؟
شرمنده ی اون همه گلی كه پرپر شدن نیستید!؟
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
۰
۰
بی خودی دنبال مقصر نگردید. این اتفاقات همیشه توی كشور ما رخ میده. چند روز همه عصبانی هستند. چند تا خبر پخش میشه.چند نفر مصاحبه می كنند.عده ای را محكوم می كنند.اتوبوس اسكانیا تو دنیا به خوبی شناخته شده است و توی خیلی از كشور های پیشرفته هم ازش استفاده میشه.این اتفاقات دلیل بر نقص فنی نیست. چند روز دیگه همه چی فراموش میشه و اوضاع به همون خوبی و خوشی قبلی بر میگرده،در اینده نزدیك عده ای هم مثل همیشه تلف میشند شاید یكی از اونا ما ها باشیم.راستی دلیل سوختن اون دو تا اتوبوس چی بود؟ نقص فنی یا سرعت بالای اتوبوس كه تحت كنترل راننده بود؟ما بهترین ماشین های دنیا رو وارد میكنیم ولی یادمون میره فرهنگ رانندگیش از مامور گمرك تحویل بگیریم.منتظر باشید بازم این اتفاقات رخ میده انوقت دوباره همه با هم پیام تسلیت و تاسف بدیم.
مهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
۰
۰
خیلی متاسفم و برای خانواده های داغدار آرزوی صبر می كنم
یك راننده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
۰
۰
آقای مدیر عامل اگر سرعت اتوبوس استاندارد بود پس چرا چپ كرد ؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
۰
۰
من دخترعمه ام رادراین حادثه ازدست دادم به اسم نیره زینتی شعاع كه یه دختر 7ساله داره
خاطره
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
۰
۰
امروز سوم نیلوفر دوستم بود،فقط خدابه داد مادرش برسه كه چقدر بیقرار بود خدابهش صبر بده،نمیدونم مقصرحادثه چه جوری باچه آرامشی میخواد زندگی كنه
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
۰
۰
تآصف مسئولین كجای دل داغدیده هارو میگیره؟ مادری كه دختر جوونشو از دست داده چجوری میتونه این داغوفراموش كنه؟ دختر دایی همسر من تو این حادثه جونشواز دست داد به نام مرضیه سادات لاریجانی خدا به خانوادش صبر بده.
مرتضی
United States
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
۰
۰
اصلا حالم بد شد وقتی خبرو خوندم، برای اونایی كه مردن و غم سنگین خانواده هاشون گریه ام گرفت! این اتفاق می تونست برای هر كدوم از ماها بیوفته! من توی آزادگان گاهی رانندگی می كنم و از این سرعت و وحشیگری برخی راننده ها همیشه تعجب می كنم و می ترسم! این راننده های اتوبوس كه دیگه هیچی، انگار نه انگار كه جونِ 30-40 نفر دستشونه! با این راننده ها باید شدیدا برخورد بشه! اگه این كارو نكنن جونِ خیلیای دیگه همینطوری الكی از دست میره! خدا به دادمون برسه واقعا! چون توی این تهران بزرگ با این وضعیت و فرهنگ رانندگی هیچ بعید نیست كه این اتفاق برای هر كدوم از ماها هم بیوفته! توكل بر خدا
تارا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
۰
۰
واقعا جای تاسف داره، چون خودمم نزدیك 2 ساله با همین اتوبوس شریعتی- چیتگر به محل كارم میرم ، همیشه ی خدا یه مسیرایی رو با سرعت رانندگی میكنن حتی بعد از این تصادفم هنوز آدم نشدن دارن بازم با سرعت و بدون رعایت قوانین حركت میكنن!!!
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
دختر دایی من به نام ملیكا ذخار 13 ساله را از دست دادیم چه كسی مسئول پاسخگویی به این خانواده كه تنها دختر خودشون رو از دست دادن می باشد دختر بی گناه و معصوم
اااااااااااااااااااااااه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
دوست من هم در ان اتوبوس بود
آزادی
United States
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
خیلی دردناك بودش واقعا
خدا بهشون صبر بده
روحشون قرین رحمت حق
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
۰
۰
نیره یكی از دوستان خوب من بود كه توی این حادثه از دستش دادم هنوز هم باورم نمیشه كه دیگه نمیتونم ببینمش به خانواده نیره تسلیت میگم و از خدا میخوام كه توان تحمل این داغ بزرگ رو بهشون بده .
سایان جان مامان برای تربیت و رشد تو خیلی خیلی حساس بود پس سعی كن همون طور كه اون می خواست باشی .
من...
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
۰
۰
دوستم تو این اتوبوس بود
فقط 13 سالش بود....
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
۰
۰
سرعت اتوبوس زیاد بود من با موتور پشت اتوبوس بودم سرعتم 90 تا بود باز به اتوبوس نمیرسیدم
به رییس راهنمایی و رانندگی هم كه اونجا بود گفتم بهم گفت آره از خط ترمزش معلومه والله تو سر صحنه بهم گفت حداقل 90 تا سرعت داشته!!!
حالا چی شده كه خودشون حرفشونو عوض كردن و میگن 50 تا سرعت داشته خدا میدونه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها