گفت‌وگو با بازیگر سریال دردسرهای عظیم

مهران رجبی: فیلمنامه‌ای را که تغییر می‌کند، نمی​خوانم

نظر مهران رجبی درباره جشنواره رادیو

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از این با رادیو هم همکاری کرده است، گفت: رادیو برای من زمانی بیشتر معنا می گیرد که مشغول رانندگی هستم و اسمش را می گذارم رادیو ماشینی.
کد خبر: ۶۶۶۱۵۵
نظر مهران رجبی درباره جشنواره رادیو

مهران رجبی بازیگر سریال "روزهای بد به در" برگزاری مستمر جشنواره بین المللی رادیو را نوعی بازار برای ارائه کالاهای فرهنگی دانسته و گفت: هر جشنواره ای از نظر من بازاری است که کالای مرتبط با موضوعی مشخص را ارائه می کند. حال این کالا می تواند فرهنگی باشد یا تجاری اما خود برگزاری جشنواره ماهیتا اقدام مناسبی است.


رجبی درباره دستاوردهایی که برگزاری جشنواره رادیو به دنبال دارد نیز افزود: همه عرصه ها و حوزه های هنری با هم قوم و خویش هستند. بنابراین اگر کسی کارش را از رادیو شروع کند و بعد به عرصه تصویر وارد شود یا کسی از تئاتر به تلویزیون بیاید و برعکس این جریان ها را ادامه دهد، هرکدام از این تجربه ها در کارش به او کمک خواهند کرد. بنابراین هرنوع مسیر ضربدری در رسانه های مختلف برای هنرمند موثر و مفید است.


بازیگر فیلم سینمایی "خانه پدری" در پاسخ به این که چرا رادیو با وجود رسانههای رقیب همچنان به حیات خود ادامه داده است، بیان داشت: علت اصلی این است که رادیو سطح سواد جامعه را افزایش می دهد. اگر شما یک نوار کاست را 30 بار هم گوش دهید باز هم یک صدا را می شنوید اما هر بار که پیچ رادیو را باز می کنید یک برنامه متفاوت را خواهید شنید که اطلاعات متنوعی را در اختیارتان قرار می دهد. این تنوع در شرایطی که شبکه های جدید و تخصصی هم راه اندازی شده بیشتر هم می شود و مخاطب حق انتخاب زیادی دارد.


وی در پایان به خاطره جالبی که اولین باری که رادیو را به دست گرفته است، اشاره کرد و گفت: یادم است وقتی 6 سالم بود پدرم رادیو فیلیپسی خرید که بدنه ای پلاستیکی داشت. وقتی آن را به دست گرفتم حس افتخار عجیبی به من دست داد و احساس میکردم بالاترین تکنولوژی نصیبم شده است.


سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا از تاریخ 20 تا 22 اردیبهشت ماه در سالن مرکز همایش های صداوسیما برگزار می شود. این جشنواره که بهروز رضوی نژاد دبیر آن است، دارای دو بخش کلی داخلی و بین المللی است. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها