پایان جشنواره فیلم بسیج با بغض پروانه معصومی

اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج، عصر یکشنبه با حضور مسئولان و هنرمندان عرصه‌های سینما و تلویزیون در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف این رویداد سینمایی جوایز خود را دریافت کردند.
کد خبر: ۶۶۵۵۳۳

به گزارش مهر، سردار نقدی، جمال شورجه دبیر جشنواره، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، نرگس آبیار، پرویز شیخ‌طادی، حسین مسافرآستانه، حبیب ایل‌بیگی، فریبا کوثری، پرویز فلاحی‌پور، فاطمه گودرزی و پروانه معصومی از ‌چهره‌های این مراسم بودند.

جمال شورجه، دبیر جشنواره فیلم کوتاه بسیج در ابتدای این مراسم با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امیدوارم با حمایت‌های دولت، این جشنواره در سطحی وسیع‌تر و گسترده‌تر و به شکل منطقه‌ای و در جهان اسلام به شکل بین‌المللی برگزار شود. امیدوارم این جشنواره به گسترش تفکر بسیجی و نگاه بسیجی در جامعه کمک کند. نرگس آبیار، کارگردان «شیار 143» هم به تجربیات فیلمسازی‌اش در زمینه فیلم کوتاه اشاره کرد و گفت: من تا قبل از ساخت اولین فیلم بلندم ده فیلم کوتاه ساختم و تجربیات زیادی اندوختم. تنها مکانی که فیلم‌های کوتاه و مستند در آن دیده می‌شود، چنین جشنواره‌هایی است. تمام امید فیلمسازان کوتاه این است که فیلمشان در این جشنواره‌ها دیده شود.

در ادامه این مراسم، پرویز فلاحی‌پور پس از تبریک به برگزیدگان بیان کرد: وقتی اسم بسیج به زبان می‌آید، واژه‌هایی چون صداقت، پاکدامنی، گفتار و کردار پاکیزه در ذهن نقش می‌بندد. فکر می‌کنم وجود این نوع جشنواره‌ها و هنرمندان بسیجی در کنار دیگر سلایق برای پاسداری از اهداف انقلاب و عقاید مذهبی ضروری است.

بازیگر نقش یاور در سریال به‌یادماندنی «شب دهم» ادامه داد: امیدوارم سومین جشنواره بسیج به صدمین جشنواره برسد و این هنرمندان روزبه‌روز عرصه‌های هنری سینما و تلویزیون کشور را وسیع‌تر کنند. فلاحی‌پور گفت: باید بدانیم شهدای ما جان خود را برای چه دادند. شهدای ما جان خود را در راه پایداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی نثار کردند.

در اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج از مرضیه دباغ (بانوی مبارز و انقلابی)، خانواده‌های شهیدان باغبانی و خلیلی و هنرمندانی چون پرویز شیخ‌طادی، منصور براهینی، انسیه شاه‌حسینی، پروانه معصومی، سیدسجاد موسوی، قربانعلی طاهرفر و غلامرضا نعمت‌پور به عنوان هنرمندان مروج تفکر بسیجی قدردانی شد. جالب‌ترین نکته در این تجلیل‌ها، بغض پروانه معصومی بود. این بازیگر که پس از شعرخوانی و اجرای برنامه توسط گروه بین‌المللی همسرایان از سوی مجری مراسم روی سن دعوت شده بود، به علت بغض نتوانست صحبت کند. اشک‌های معصومی باعث شد حاضران در سالن او را بشدت تشویق کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها