خواننده موسیقی پاپ کشورمان اوایل خرداد ماه سال جاری در تازه ترین کنسرت خود میزبان طرفداران خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۴۳۵۶
شهرام شکوهی شب های خرداد می خواند

شهرام شکوهی در این کنسرت دو روزه که طی روزهای 5 و 6 خرداد ماه سال جاری در سالن میلاد برگزار می شود قطعاتی از آلبوم‌های های «مدارا» و «کولی عشق» را برای علاقه‌مندان اجرا می‌کند.
در این کنسرت که به رهبری گرشا رضایی و سرپرستی ارکستر امیرحسین کاشانیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده برگزار می شود، این خواننده قطعه هایی چون «انگیزه»، «جان خسته»، «توبه شکستم»، «بخند»، «از ماست که بر ماست»، «دونه دونه »، «حسرت شیرین»، «پروانه شدم»، «شب و بارون»، «عاشقان» ، «از ما بعیده»، «خیال کن»، قطعه هایی از آلبوم «مدارا» و چند قطعه جدید را برای طرفداران خود اجرا می کند.
ضمن اینکه این خواننده طبق روال همیشگی کنسرت های خود قطعه «جادوی چشم تو» را نیز اجرا می کند که محتوای آن در تجلیل از درگذشتگان عرصه فرهنگ و هنر است.
شکوهی نوروز امسال در جزیره کیش نیز روی صحنه رفت و در این کنسرت که با استقبال مخاطبان مواجه شد وی قطعاتی از آلبوم های خود را در تالار خلیج فارس اجرا کرد.
آلبوم «کولی عشق» تازه ترین اثر موسیقایی این خواننده موسیقی پاپ کشورمان است که سال گذشته توسط موسسه هنر اول وارد بازار موسیقی شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها