مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خبر داد:

تسهیلات بنیاد شهید برای اعضای خانواده جانبازان

محمد حسین صوفی:

فرزندان شهدا الگویی برای جامعه امروزند

صوفی معاون صدا و نیزمشاور رییس سازمان صدا و سیما در امور ایثارگران در جمع فرزندان شاهد شاغل درمعاونت صدا خانواده های شهدا را نمایندگان شهدا و الگویی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان عنوان کرد.
کد خبر: ۶۶۱۸۶۳
فرزندان شهدا الگویی برای جامعه امروزند

به گزار ش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ گروهی از فرزندان و خانواده های شاهد شاغل در صدای جمهوری اسلامی ایران با محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی دیدار کردند.

محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی و مشاور رییس سازمان در امور ایثارگران ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در این نشست شهدا را اسطوره های ماندگار کشور دانست.

مشاور رییس سازمان در امور ایثارگران ضمن گرامی داشت نام و یاد شهدا، خانواده های شهدا را نمایندگان شهدا و الگویی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان عنوان کرد.

وی تاکید کرد: شهدا از جمله شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و شهدای ترور که جان و مال و آبروی خود را برای دفاع از عزت و کیان ایران اسلامی فدا کردند، مایه افتخار، بالندگی و سربلندی این کشور هستند.

صوفی شهدا را چراغ راه جامعه امروز دانست و افزود: شهدا راهنما و هدایتگر نسل امروزند، آنان حافظ ارزش های اسلام و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که الگویی ارزشمند و چراغ راهی برای حرکت جامعه و نسل امروز هستند.

مشاور رییس سازمان در امور ایثارگران با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده های شهدا اظهارداشت شهدا با حرکت در مسیر حق طلبی، خدا محوری، عدالت خواهی و عزت مداری از ارزش های اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و به ما آموختند امانتداران خوبی برای این انقلاب و نظام مقدس باشیم و با حرکت در مسیر حق و حقیقت این انقلاب و نظام را به صاحب اصلی آن که حضرت ولی عصر(عج) است، بسپاریم.

وی گفت: تقارن سال جدید با ایام شهادت حضرت زهرا(س) که اولین شهید ولایت هستند وجان ارزشمند خود را برای دفاع از اقتدار، مظلومیت و کیان ولایت فدا کردند ، سال جدید را نورانی تر کرده که امیدوارم در سال نو رفتار ما بیش از پیش به رفتار و ارزش های حضرت زهرا(س) نزدیک باشد.

صوفی با اشاره به اقدامات رسانه رادیو در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت گفت: شبکه های مختلف رادیویی در سال 92 برنامه های متنوعی در قالب مستند، گزارش، مصاحبه و ... با موضوع معرفی شهدا، زندگی نامه وخاطرات شهدا به ویژ ه شهدای ترور تولید و پخش کردند و ضمن گرامی داشت نام و یاد شهدا به تبیین و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت پرداختند.

مشاور رییس سازمان در امور ایثارگران پخش گزارش های گوناگون از حضور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب "کاروان های راهیان نور" را گوشه ای از فعالیت های رادیو در نوروز امسال عنوان کرد.

معاون صدای رسانه ملی با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب تصور می کنند با ترور داشمندان کشور می توانند جلوی عزتمندی و استلال کشور را بگیرند اما رسانه ها وظیفه دارند با تولید برنامه های گوناگون و فرهنگ سازی در این خصوص توطئه های دشمنان را افشا کنند و پیام شهدا را به جهان انتقال دهند.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: یکی از راه های تحقق شعار" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" توسعه فرهنگی کشور و احیای فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است که رسانه به ویژه رادیو می تواند با بازگو کردن زندگی شهدا و بیان خاطرات آنان در حوزه های گوناگون به تحقق این امر کمک کند.

معاون صدا و مشاور رییس سازمان در امور ایثارگران، حضور خانواده های معظم شهدا را در رسانه ملی مایه مباهات و سربلندی دانست و افزود: خانواده های شهدا نمایندگان شهدا هستند و با تبعیت از شهدا الگویی برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان هستند و باید با زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از دستاوردهای نظام و انقلاب که حاصل از خودگذشتگی بیش از 300 هزار شهید است مراقبت نمایند.

درپایان این مراسم دبیر جمعیت فرزندان شاهد شاغل در سازمان صدا و سیما بیانیه این جمعیت را قرائت کرد؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: " ... ما حافظ دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، ... ما امروز به این باور رسیدیم که باید در حوزه رسانه و جنگ نرم و مقابله با تهدیدات جنگ نرم همان سپری را به دوش بکشیم که پدرانمان به دوش گرفتند و وارد این عرصه عظیم شدند".

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها