پسر جوانی که طی دوئل عشقی در یکی از خیابانهای تهران، رقیب خود را با شلیک گلوله از پا درآورده بود، با صدور کیفرخواست بزودی در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۶۶۰۱۶۴

جام جم سرا: ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه ۲۶ اردیبهشت سال گذشته ماموران پلیس از قتل پسر جوانی در خیابان سردار جنگل با خبر شدند. با حضور ماموران در محل و تایید خبر، بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد که با حضور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم، تحقیقات از‌‌ همان محل وقوع جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.
روزنامه قانون در این باره نوشت: با آغاز تحقیقات، زنی حدود ۲۵ ساله به نام «مینا. ز» در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: پشت چراغ قرمز توقف کرده بودم که ناگهان دو نفر پس از سوار شدن به داخل ماشین با یکدیگر درگیر شده و یکی از آن‌ها با اسلحه اقدام به تیراندازی به نفر دوم ـ در صندلی جلو ـ کرد و پس از آن نیز از ماشین پیاده و از محل متواری شد. با توجه به اظهارات «مینا. ز» و وجود تناقضات متعدد میان گفته‌های وی با اسناد و مدارک به دست آمده از بررسی صحنه جنایت، کارآگاهان اقدام به بازداشت مینا و انتقال وی به اداره دهم کردند.
با انتقال مینا به اداره دهم و آغاز تحقیقات تخصصی، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و در اعترافات خود عنوان داشت که جنایت از سوی جوانی ۲۴ ساله به نام «فرزاد. الف» انجام شده که از چندی پیش به او پیشنهاد ازدواج داده است.
مینا ادامه داد: از چند ماه پیش فرزاد به من پیشنهاد ازدواج داده بود و این در حالی بود که جوان دیگری به نام محسن. ف ۳۳ ساله نیز از من درخواست ازدواج کرد. همین موضوع باعث شد تا نتوانم به فرزاد که در پیشنهاد خود پافشاری می‌کرد، جواب مشخصی بدهم. شب حادثه نیز در حالی‌که قصد داشتم تا شرایط ازدواج خود را با محسن در میان بگذارم و به او بگویم که من به فرد دیگری یعنی فرزاد علاقه دارم، ناگهان فرزاد سوار ماشین شد و پس از قدری درگیری با محسن، با شلیک گلوله اقدام به کشتن محسن کرد و بلافاصله از محل متواری شد.
با شناسایی متهم پرونده، دستگیری وی در دستور کار اداره دهم قرار گرفت و کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند که وی پس از ارتکاب جنایت، تهران را به مقصد شمال کشور ترک کرده که با آموزش‌های ارائه شده به خانواده متهم، سرانجام او ۳۰ اردیبهشت با مراجعه حضوری به اداره دهم، خود را به کارآگاهان تسلیم کرد.
متهم در اعترافات خود با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت در اولین اظهارات خود به کارآگاهان گفت: به هیچ عنوان قصد کشتن مقتول را نداشتم و تنها می‌خواستم تا با اسلحه او را بترسانم که ناگهان اسلحه شلیک شد و گلوله به سرش خورد. چند وقتی بود که با وجود تماس‌های فراوان برای گرفتن پاسخ درخواست ازدواجم، مینا پاسخ تلفن‌های مرا نمی‌داد و هر بار که جواب تماس‌هایم را می‌داد، به بهانه‌های مختلف از دادن جواب نهایی به من خودداری می‌کرد. برای همین با تصور اینکه او قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد، تصمیم گرفتم تا او را تحت نظر بگیرم. شب حادثه، مینا را در میدان پونک با جوان دیگری دیدم که آن جوان سوار ماشین مینا شد و به سمت خیابان سردار جنگل حرکت کردند. پس از آنکه جلوی ماشین مینا را گرفتم، به صندلی عقب ماشین رفتم و از آن جوان پرسیدم که در داخل ماشین مینا چه کاری دارد که او پاسخ داد «به تو هیچ ارتباطی ندارد» و پس از آن بود که میان ما دو نفر درگیری ایجاد شد. مقتول از لحاظ بدنی از من بسیار قوی‌تر بود و وقتی که دیدم او در حال کتک زدن من است، قصد داشتم تا با اسلحه‌ای که از چند روز قبل تهیه کرده بودم او را بترسانم که ناگهان گلوله‌ای از اسلحه شلیک شد و به سر مقتول خورد.
با تکمیل تحقیقات برای متهمان قرار مجرمیت صادر شد که بر اساس آن فرزاد به اتهام مباشرت در قتل و مینا به اتهام معاونت در قتل به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها