سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم در بازی با استقلال اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.
کد خبر: ۶۵۹۳۶۴
فرکی: امیدوارم اتفاقات خوب برای فولاد رقم بخورد

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال تهران اظهار کرد: در سال جدید یک بازی از لیگ برتر و یک دیدار از لیگ قهرمانان آسیا را دنبال کردیم که بازیکنانم در هر دو دیدار موفق عمل کردند و توانستیم دو پیروزی را به دست آوریم. که این پیروزی‌ها را به مردم کشور و خوزستان تقدیم کردیم. امیدوارم این پیروزی‌ها مقدمه‌ای باشد برای پیروزی سوم ما در این دیدار. به هر حال ما در آستانه سومین دیدار خودمان هستیم که این بازی مهم است و می‌تواند خیلی از اتفاقات را برای ما شکل دهد. امیدوارم که این اتفاقات خوب برای ما رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: استقلال نیز مانند پرسپولیس یک تیم بزرگ کشور است که از نظر موقعیت، سابقه و هوادارانی که دارا هستند، در این جایگاه قرار دارند. به هر حال استقلال تیم بزرگی است که ما هم سابقه رویارویی با این تیم را در گذشته داشته‌ایم. اکنون در لیگ برتر بار دیگر با آنها بازی خواهیم کرد و امیدوارم همه چیز از زمانی که سوت داور آغاز بازی را نشان می‌دهد تا سوت پایانی بازی خوب و به سود ما تمام شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: به هر حال مجموعه بازیکنان ملی در ترکیب تیم استقلال هستند و مجموعه بزرگ بازیکنان جویای نام هم در تیم ما قرار دارند که مطمئنا با توجه به این دو موضوع بازی زیبایی را رقم می‌زنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شناختی که از بازیکنان هر دو تیم وجود دارد انتظار یک بازی خوب می‌رود و اگر احیانا این دیدار جذاب و دیدنی نشد شاید بیشتر به دلیل حساسیت و استرس بازی باشد که ممکن است روی بازیکنان هر دو تیم تاثیر بگذارد. ما به دنبال قهرمان شدن هستیم و استقلال هم شانس قهرمانی‌اش نسبت به تیم ما کمتر است ولی امیدوار به کسب سهمیه آسیایی است که این موضوع می‌تواند در عملکرد بازیکنان تاثیر بگذارد که البته امیدوارم که شاهد این موضوع نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه عنوان کرد : استقلال را تیم بسیار خوبی می‌شناسم و مطمئنا آنها هم همان طور که ما این تیم را خوب آنالیز کرده‌ایم، ما را آنالیز کرده‌اند. بخشی از بازی فردا مربوط به کار بازیکنان در زمین و بخش دیگر آن هم مربوط به کار کادر فنی است که انتظار دارم عملکرد هر دو گروه به صورتی باشد که نتیجه‌ بازی به سود ما به پایان برسد. هیچ کسی حق اشتباه ندارد. البته فوتبال است و اتفاقاتی که در جریان بازی پیش می‌آید باید دید چگونه نتیجه‌ بازی را رقم می‌زنند.

فرکی در پاسخ به سوال خبرنگاری که به نظر می‌رسد مردم خوزستان با توجه به پیروزی‌های تیم فولاد دچار غرور شده‌اند آیا این غرور هم در بازیکنان وجود دارد؟ بیان کرد: این که مردم دچار غرور می‌شوند خیلی مهم نیست، چرا که انتظار مردم از فولاد بردن است و اکنون هم به شرایطی رسیده‌اند که خوشحالند و این غرور چیزی را تغییر نمی‌دهد ولی غرور در بازیکنان ممکن است در ادامه در کار خود آنها و ما تاثیرگذار باشد که ما هم در خصوص این موضوع به آنها توصیه هایی را داشته‌ایم. همیشه به تیمم گفته‌ام که ترس و غرور دو عامل شکست هستند و خوشبختانه ما این دو موضوع را در بازیکنانمان جا انداخته‌ایم و می دانند که غرور عامل شکست است و سعی می‌کنند که این اتفاق رخ ندهد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: درست است که ما در صدر جدول قرار داریم ولی در ادامه کار هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و وظیفه داریم کارمان را محکم و مصمم انجام دهیم و غرور را از خودمان دور کنیم و می‌دانم که بازیکنانم مغرور نیستند و در بازی فردا بدون ترس و غرور کار خود را انجام می‌دهند.

وی درباره غایبان تیمش در این دیدار خاطر نشان کرد: آرش افشین به این بازی نمی‌رسد. پریرا وضعیتش بهتر شده است و در دیدار مقابل بنیادکار هم به میدان رفت و برای ادامه کار هم مشکلی ندارد. خوشبختانه برای این بازی مصدومی هم نداریم.

فرکی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این که استقلال را در بازی‌های اخیر چطور ارزیابی می‌کند، گفت: در این اواخر طبیعی است که استقلال نتایج خوبی را کسب نکرده است. در آسیا هم آن طور که سابقه‌اش نشان می‌دهد انتظارات را برآورده نکرده است. امیدوارم در ادامه موفق شوند و از گروهشان صعود کنند. پس از بازی با الجزیره و بردی که به دست آوردند شرایط این تیم خوب است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات این تیم به ویژه از نیم‌فصل دوم به بعد تمرکز آنها را بر هم زده است و نتوانسته‌اند عملکرد قابل قبولی داشته باشند ولی به هر حال همیشه استقلال متکی به بازیکنان خوب است که ملی‌پوش هستند و هر کدام از آنها به تنهایی می‌توانند نتیجه‌ای را برای استقلال رقم بزنند و این ویژگی استقلال است که در روزهای سخت کارهای بزرگی را انجام داده است و بازیکنان آنها در این شرایط دفاع از نام خود، استقلال و هواداران‌شان در اولویت کارشان قرار داده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که در مصاحبه‌ای گفته است که قصد کناره‌گیری از فوتبال را دارد، گفت: این موضوع درست مطرح نشده و برداشت‌های مختلفی از آن شده است. نگران این موضوع نباشید. به خاطر شرایطی که دارم در پایان فصل عملی را باید انجام دهم. به هر حال برداشت‌ها از صحبت من به صورت دیگری بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حاج آقا
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
به نظر بنده آقای فركی با شخصیت ترین مربی حال حاظر فوتبال ایرات می باشد كار خودش را انجام میده نه داور رامتهم به غش كردن میكند و نه عیب كارش را گردن بقیه می اندازد دمت گرم .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها