عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه قرار بر حذف قسمت‌های از مجموعه پایتخت 3 بود، گفت:نگرانی‌ها درباره برخی قسمت‌های این سریال برطرف نشد.
کد خبر: ۶۵۸۰۶۵
نماینده بابل: قراربود قسمت‌هایی از «پایتخت3» حذف شود

حسین نیازآذری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، گفت: رئیس رسانه ملی درباره نگرانی‌های که مجمع نمایندگان استان مازندران درباره پخش سریال پایتخت 3 داشت جلسه‌ای درحین ساخت این سریال و پیش از ایام نوروز برگزار کرد و در آن جلسه احمدی لاشکی دبیر مجمع استان مازندران حضور پیدا کرد و مراتب نگرانی مردم و مجمع نمایندگان استان مازندران را به عوامل پشت صحنه این سریال ابراز داشت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در آن جلسه مقرر شده بود که بخش‌های از این سریال حذف شود تانگرانی‌های مردم و مجمع نمایندگان استان مازندران از میان برود.

وی با تاکید براینکه در ساخت و پخش قسمت‌های پایتخت 1و2 نیز اعتراضاتی وجود داشت ادامه داد: برخی اعتراضات برای پخش بخش‌هایی از این سریال نشانگر این است که نگرانی‌ها همچنان برطرف نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران، افزود: موضوعات مطرح شده و اعتراضات صورت گرفته درباره پخش سریال پایتخت 3 درزمان آغاز به کار مجلس پس از تعطیلات نوروز بر اساس قولی که صدا و سیما برای برطرف کردن نگرانی‌ها با حذف بخش‌های از این سریال داده بود پیگیری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
niloo
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
چه نگرانیهایی؟ باز به چی اعتراض شده ؟ محرااب قاسم خانی راست میگفت كه ما تهرانیها بی غیرت ترین انسانها هستیم ...گویا ...
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
۰
۰
دیگه
اعتراض پشت پشت اعتراض
یعنی چی !!!!!!!!

فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها