نقش و اهمیت رنگ زمانی بیشتر معلوم می‌شود که فرکانس نوری در محیطی متناسب شدت گرفته و متظاهر گردد. رنگ علی رغم خصوصیات ساختاری، تهییجی، ایجاد انگیزه و شادمانی، دارای خصوصیات سوزاننده و برنده نیز هست. اطلاعات بیشتری در این باره را در نوشتار پیش رویتان بخوانید.
کد خبر: ۶۵۸۰۶۱

جام جم سرا: هر رنگ دارای خصوصیات منحصر به فرد درمانی و تعادل بر انگیزی است. یکی از خصوصیات رنگ این است که می‌تواند تا اعماق نیروی ادراک و شعور ما نفوذ نماید. رنگ‌ها با تمامی عوامل و جزئیات زندگی ما چنان رابطه تنگاتنگی دارند که باید گفت به سان پله‌هایی هستند که وجود فیزیکی و روانی انسان‌ها را با سایر جزئیات و پدیده‌های جهان هستی در ارتباط قرار می‌دهند این ارتباط و تاثیر به حدی است که حتی انسان‌ها در کلمات و جملات خود نیز برای بیان احساسات درونیشان از رنگ‌ها استفاده کرده و آن را بیان می‌دارند.
لباسی مناسب تعطیلات، آرامش بخش رنگی زیبا و سرشار ازانرژی، زندگی و طراوت است. بخصوص اگر این لباس خاص تعطیلات نوروزی و آغاز فصل بهار باشد. بهار، بدون گل هم مگر می‌شود؟

از گل‌های رنگ‌وارنگ میتوان به عنوان عناصر زیبایی بخش کفش‌ها بهره برد. کفشهایی با رنگی شاد و گل‌هایی زیبا.
این گل‌ها در عین سادگی، زیبایی درونی ویژه‌ای دارند.

رنگ مرجانی زیبا و چشم نواز است؛ رنگی خاص و حیرت آور. مطمئن باشید ترکیب سادگی با این رنگ خاص چشم را خواهد گرفت و اگر قرار است به مهمانی بروید، در میان لباس‌های عجیب و غریب، رنگ و مدل سادهٔ لباس شما خاص‌ترین خواهد بود.

شلوار لی آن هم با رنگی شاد پیشنهادی وسوسه انگیز برای بهار و تابستان است. رنگ آبی آسمانی لی، آرامش دهنده و زیباست؛ آرامشی باور نکردنی که جوری به قلب و جان شما تزریق می‌شود که خودتان هم باورتان نشود.
ترکیب رنگ کرم و سفید، فریادی از رنگهاست، فریادی به نام شیک بودن. چه چیزی بهتر از یک کفش شیک در عین ساده بودن است؟
امسال، فصل بهار را با ترکیب رنگ و سادگی شروع کنید تا در میان رنگهای و ترکیبات شلوغ، چشمها تصویر خوشایندی از تصویر شما را ببینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها