وقتی شما از منزل و محل کار خود دور و در هتل به سر می‌برید یا در حال رانندگی در جاده‌های بین شهری هستید، ممکن است ضرورت داشتن یکی از این لوازم جانبی مفید را که ما در اینجا شرح می‌دهیم، بیشتر از همیشه حس کنید. برای مثال ممکن است شارژر وسیله خود را در منزل جا گذاشته باشید و در سفر وسیله شما باتری تمام کرده و نیاز به شارژ پیدا کند، یا هنگام رانندگی به برقراری تماس تلفنی نیاز داشته باشید و در صورت نداشتن کار کیت و گرفتن گوشی به دست، جان خود و همسفرانتان را به مخاطره انداخته و در معرض بروز حادثه قرار دهید.
کد خبر: ۶۵۶۳۲۹

شاید هم به دلیل استفاده از تلفن‌همراه در حال رانندگی از سوی پلیس جریمه شوید. امکان دارد در هتل امکان استفاده از اینترنت از طریق کابل لن (LAN) برای شما فراهم باشد، اما گجت شما فقط از اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) بهره برده و نیاز داشته باشید اتصال بی‌سیم اینترنت هتل را برای گجت خود به اتصال وای ـ فای تبدیل کنید. با توجه به مطالب ذکر شده ده نوع لوازم جانبی ضروری در سفر را که قیمت مناسبی نیز دارد، انتخاب کرده و قصد داریم موارد استفاده، قابلیت‌ها و مشخصات فنی آنها را به طور خلاصه برای شما شرح دهیم.

شارژر همراه هانت کی 90 دبلیو اسلیم

مدل 90 وات باریک، یک آداپتور با ویژگی منحصر به فرد قابلیت تنظیم دستی ولتاژ است. در این مدل، کاربر می‌تواند توان خروجی آداپتور را با اکثر برندهای نوت بوک تنظیم کند. با طراحی بسیار باریک 1.6 سانتی‌متری، اکنون آداپتور شما براحتی در کیف نوت بوک قرار می‌گیرد و فضای داخلی آن را اشغال نمی‌کند. همچنین بسیاری از دستگاه‌های دیجیتال قابل حمل مانند تلفن همراه، DVD همراه، دوربین‌های دیجیتال، MP3.4 و می‌توانند از طریق پورت USB 5 ولتی نیز شارژ شود. محافظت در مقابل نوسانات جریان، بار، دما و ولتاژ نیز از دیگر ویژگی‌های برجسته این مدل است.

مشخصات​HuntKey 90W Slim Universal Charger:

مشخصات فیزیکی: ابعاد: فوق العاده کوچک

مشخصات فنی : پورت USB :با خروجی 5 ولت/ تنظیم دستی ولتاژ خروجی وکابل 10سر برای سازگاری با انواع برندهای نوت‌بوک/ طراحی Jitter-proof برای به حداقل رساندن تداخلات الکترومغناطیسی/ محافظت‌های چندگانه SCP, OTP, OCP, OVP, OPP/حفاظت در برابر توان بالا: OPP/حفاظت در برابر ولتاژ بالا: OVP / حفاظت در برابر جریان بالا: OCP /حفاظت در برابر دمای بالا: OTP/ حفاظت در برابر اتصال کوتاهSCP /50 هزار ساعت کار مفید در دمای 25 درجه سانتی‌گراد بالای صفر

قیمت: 125 هزار تومان

فلش مموری ای دیتا یو دی 320

16 گیگابایت

بدیهی است همگی ما فلش‌مموری USB را ابزاری بسیار راحت و سریع برای جابه‌جایی اطلاعات می‌دانیم که البته همین طور هم هست! و همگی از مزایای آن باخبر هستیم. اما تا به حال به معایب این ابزار ساده و کارآمد فکر کرده‌اید؟ یکی از معایب فلش مموری‌ها محدودیت اتصال آنهاست، یعنی فقط به دستگاه‌هایی که پورت USB دارد مانند لپ‌تاپ، رایانه، بعضی از تبلت‌ها و... متصل می‌شود و شما نمی‌توانید آنها را به صورت مستقیم به دستگاه‌هایی که دارای پورت microUSB است مانند گوشی‌های تلفن‌همراه و تبلت‌هایی که پورت USB ندارد، متصل کنید. اما شرکت Adata محصولی بسیار جالب و کارآمد به نام UD320 طراحی و تولید کرده است که یک فلش مموری بسیار کوچک (مدل UD310 همین کمپانی) و یک مبدل پورت USB به پورت microUSB، با هم است. به این ترتیب می‌توانید آن را به تمام دستگاه‌هایی که درگاه اتصال USB دارد متصل کنید و در صورت نیاز حتی می‌توانید آن را درون مبدلش قرار داده و به پورت microUSB نیز متصل کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید فایل‌های صوتی، ویدئویی، عکس و دیگر اطلاعات خود را درون این فلش مموری انتقال دهید، سپس برای گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود، آن را به سیستم صوتی منزل، خودرو و لپ‌تاپ وصل کرده یا حتی برای دیدن ویدئو آن را به سینمای خانگی یا تلویزیون متصل کنید.

برای دیدن عکس نیز می‌توانید آن را به تبلت یا حتی به ویدئو پروژکتور وصل کنید و در آخر برای انجام تمامی این کارها می‌توانید این فلش مموری را بدون نیاز به هیچ‌گونه سیم و رابطی و به صورت مستقیم به گوشی تلفن‌همراه خود متصل سازید تا در هر جا که باشید به تمام علایق خود دسترسی داشته باشید. برای اتصال این فلش مموری به دستگاهی که پورت microUSB دارد آن دستگاه باید از قابلیت OTG پشتیبانی کند و سیستم‌عامل اندروید 4.1 یا بالاتر داشته باشد.

مشخصات فیزیکی: ابعاد: 8 × 15 × 40 میلی‌متر/ وزن: 8 گرم

مشخصات فنی: رابط micro USB , USB 2.0 , USB 1.1/ ظرفیت:16 گیگابایت/ مقاوم در برابر آب/ مقاوم در برابر ضربه/ ضد خش/ سازگار با سیستم‌های عامل مختلف

قیمت: 58 هزار تومان

روتر تک پورت بی‌سیم تی پی لینک
TL-WR702N

در بسیاری از مکان‌های عمومی مانند هتل‌ها و رستوران‌ها برای اتصال به اینترنت یک کابل شبکه در نظر گرفته شده یا به صورت بی‌سیم در اختیار کاربران قرار گرفته است، که با پرداخت هزینه حتی گاهی اوقات رایگان، می‌توان نوت‌بوک را به آن کابل شبکه متصل و از اینترنت استفاده کرد. اما همان‌طور که می‌دانید، در دنیای امروز می‌توان با بسیاری از وسایل دیجیتال از جمله تلفن‌همراه، تبلت، کنسول بازی و وسایل دیگر به اینترنت متصل شد و از آن بهره برد. علاوه بر اینها اتصال‌های اینترنت ارائه‌ شده در هتل‌ها اغلب از سرعت خوبی برخوردار است و حیف است تمامی پهنای باند شبکه فقط به یک نوت‌بوک محدود شود.

می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف و از طریق اتصال بی‌سیم نوت‌بوک، اینترنت را به صورت بی‌سیم به اشتراک بگذارید که البته این روش مستلزم روشن نگه داشتن نوت‌بوک است. روش بهتر برای اشتراک‌گذاری اینترنت، استفاده از روترهای (مسیریاب) مسافرتی همچون TL-WR702N محصول TP Link است. مسیریاب TL-WR702N می‌تواند با سرعت 150 مگابیت در ثانیه شبکه بی‌سیم برقرار کند. این روتر بی‌سیم نیروی مورد نیاز خود را از طریق پورت microUSB به وسیله یک پاور خارجی یا ارتباط USB با رایانه تامین می‌کند.

قابلیت‌ها و امکانات: TL-WR702N تقریبا از بیشتر امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزاری شبکه‌های بی‌سیم برخوردار است. فایروال SPI با قابلیت جلوگیری از حملات DoS، بلوکه کردن انواع آدرس‌های MAC، IP، URL و بسته‌های تحت شبکه، پشتیبانی از استانداردهای WPA، WPA2، WPA-PSK، WPA2-PSK، WEP با کلیدهای 64، 128 و 152 بیتی، قابلیت‌های UPnP، WMM، WDS، کنترل والدین، کنترل پهنای باند، شبکه‌های VPN و PPPoE برای به اشتراک‌گذاری اینترنت.

نصب و رابط کاربری: برای استفاده از این مسیریاب به عنوان پخش‌کننده بی‌سیم اینترنت، باید از پشت مودم خود یک کابل شبکه به این روتر وصل کنید. سپس برای اتصال به آن رمز عبور (Password) را که در پشت روتر نوشته شده وارد کنید تا به این روتر وصل شوید.

در دفترچه راهنمای این روتر نوشته شده است که آدرس IP پیشفرض گیت‌وی آن192.168.0.254 است. پس فقط کافی است عبارت 192.168.0.254 را در قسمت بالایی مرورگر خود وارد کنید و با وارد کردن Username و Password که هر دوی آنها admin است، وارد صفحه زیر شوید. شبکه بی‌سیم این محصول به‌صورت پیشفرض روی SSID برابر TP-Link_9B4448 تنظیم شده و رمزهای عبور پنل تحت وب و شبــکه وای‌ ـ فای نیز داده شده است.

با ایــن اطلاعات نباید برای راه‌اندازی و پیکربندی TL-WR702N مشکل زیادی پیش‌رو داشته باشید. در نخستین مرحله تنظیمات روتر از بخش Quick Setup باید مود کاری دستگاه را مشخص کنید.

مشخصات فیزیکی: ابعاد 18 × 57 × 57 میلی‌متر

مشخصات فنی: رابط‌های دستگاه پورت: 10‌/‌100Mbps WAN‌/‌LANپورت: Micro USB/ تعداد پورت اترنت: یک عدد /تعداد پورت micro USB: یک عدد/ تعداد آنتن: یک عدد/ توضیحات آنتن:آنتن روی بورد/ باند فرکانسی: GHz2. 4835-2.4. / سرعت انتقال داده‌ها: تا 150 مگابیت در ثانیه

قیمت: 71 هزار تومان

صفحه‌کلید بلوتوث ای بی کا 709

صفحه کلید بی‌سیم و قابل حمل بهینه‌سازی شده برای سیستم عامل اندروید، دارای ویژگی‌های مدیریت مصرف انرژی و قدرت برای کمک به شما برای صرفه‌جویی در قدرت، سازگار با بیشتر دستگاه بلوتوث است.

دارای باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی.

:SmartTouch ABK709 Portable Keyboardمشخصات

مشخصات فیزیکی : ابعاد 11 × 137 × 203 میلی‌متر / وزن: 160 گرم

مشخصات فنی: نسخه بلوتوث: 3.0 / محدوده عملکرد: تا ده متر /مدت زمان کارکرد: تا 80 ساعت / مدت زمان استندبای: 90 روز/ مدت زمان شارژ شدن: دو تا سه ساعت/ ظرفیت باتری: 160 میلی‌آمپر ساعت / سیستم مدولاسیون: GFSK

قیمت: در دو نوع با قیمت 59 و 64 هزار تومان

کاور هوشمند اورجینال مخصوص آیپد ایر

بخوبی بدنه و صفحه نمایش آیپد ایر را مورد محافظت قرار می‌دهد و فوق‌العاده خوش ساخت است. این کاور هوشمند که بسیار زیبا و در رنگ‌های متنوع طراحی شده به عنوان استند برای تماشای فیلم نیز استفاده می شود.

:iPad Air Original Smart Case مشخصات کلی

قابلیت‌ها و امکانات: مخصوص آیپد ایر/ دارای جنس فوق‌العاده/ قابلیت استفاده به صورت پایه

هدست بی‌سیم سونی مدل SBH52

شرکت سونی با ارائه فبلت غول‌پیکر اکسپریا Z ، اولترا هدست بی‌سیم SBH52 را نیز معرفی کرده تا برای کاربرانی که دوست ندارند هنگام مکالمه تلفنی یک فبلت 6.44 اینچی را کنار گوش خود بگیرند، بهترین راه‌حل باشد.

سونی در کنار معرفی تلفن اکسپریا Z اولترا، هدست بی‌سیم SBH52 را نیز مخصوص این تلفن طراحی و معرفی کرده است. این هدست شبیه یک تلفن بسیار کوچک مجهز به یک نمایشگر کوچک OLED است که شماره تلفن تماس‌گیرنده، نام موسیقی در حال پخش و حتی پیامک‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. این هدست به صورت ضد آب طراحی شده و به ان. اف.سی نیز مجهز است تا در یک ثانیه به تلفن متصل شود. می‌توانید هدفون را به این هدست متصل کرده و خود هدست را براحتی در جیب پیراهن قرار دهید یا گیره‌اش را به لباس خود متصل کنید. اگر شبکه مخابراتی شما از مکالمه HD پشتیبانی کند، می‌توانید از کیفیت فوق‌العاده صدای این هدست هم لذت ببرید.

همچنین امکان Pair شدن همزمان با چند گجت در این هدست وجود دارد. در پایان هم می‌توانید از رادیو FM این هدست لذت ببرید. سونی SBH52 نسل بعدی هدست‌های هوشمند بلوتوث است و هر چه را که می‌خواهید فقط با فشردن یک دکمه در اختیارتان می‌گذارد. این گجت با یک درگاه 3.5 میلی‌متری به هدست یا هدفون متصل شده و نقش اتصال‌دهنده بلوتوث را برای پاسخ به تماس‌ها و شنیدن موسیقی ایفا می‌کند. با جدا کردن هدفون، این گجت به شکل یک دریافت‌کننده تماس ظاهر خواهد شد و با نزدیک کردن به گوش‌هایتان درست مانند یک گوشی امکان برقراری تماس و صحبت را به شما می‌دهد. این وسیله جانبی به عنوان یک بلندگو نیز عمل می‌کند. آن را روی میز بگذارید و از قابلیت‌هایش لذت ببرید. در واقع این ویژگی می‌تواند برای جلسات و البته هر زمانی که دستانتان بند است مفید باشد. با توجه به ابعاد کوچکش، کیفیت صدای رضایت‌بخشی نیز ارائه می‌کند. حالا به تمام این موارد، رادیوی FM، صدای HD، پخش استریو و ضد آب بودن را بیفزایید.

مشخصات فیزیکی: ابعاد: ۸×۲۵×۸۸ میلی‌متر/ ضخامت با احتساب گیره: ۱۳میلی‌متر/ وزن: ۲۳ گرم

مشخصات فنی: اتصالات: MicroUSB و جک3.5 میلی‌متری هدفن/ محدوده بلندی صدا: ۵۰۰ هرتز ـ ۱۵ کیلوهرتز/ محدوده پخش صدا: ۲۰ هرتز ـ ۲۰۰۰۰ هرتز/ سازگار با اسمارت‌فون‌ها، تبلت‌ها و رایانه‌های دارای بلوتوث فعال/ زمان صحبت به‌عنوان هدست: تا 1/8ساعت/ زمان صحبت به‌عنوان هندست: تا 8/4ساعت/ زمان صحبت از طریق اسپیکر تا 5.5 ساعت/ باتری ۱۱۵ میلی‌آمپر/ کنترل‌ها: دکمه پاور، دکمه‌های پاسخ و قطع تماس، دکمه‌های پخش‌- ‌توقف، دکمه‌های ترک بعدی- ‌قبلی، دکمه بازگشت، دکمه منو/ بلوتوث نگارش 3.0/ NFC/ اتصال چندسویه/ رادیو FM با RDS/سازگار با اندروید و برنامه‌ها/ صدای HD

قیمت: 290 هزار تومان

اسپیکر لاجیتک زد 205

این بلندگو در کنار نت بوک کاربرد فوق‌العاده‌ای دارد. چون اندازه بسیار کوچکی که دارد و با گیره محکمی که در زیر آن تعبیه شده است، براحتی و با اطمینان به نت بوک متصل می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید بسادگی صدای کم‌حجم نت بوکتان را احیا کرده و از صدای استریو با کیفیت بالا لذت ببرید.

برای استفاده از این بلندگو احتیاجی به کابل برق ندارید، زیرا توان مورد نیاز آن از طریق اتصال به درگاه USB تامین می‌شود.

مشخصات کلیLogitech Z205:

مشخصات فیزیکی: ابعاد 34× 64 ×180 میلی‌متر

مشخصات نوع اسپیکر: قابل حمل/ دارای صدای کاملا استریو/ دارای کاور مخصوص حمل/ تامین برق از طریق USB

لوازم همراه: کابل USB، کیف قابل حمل

قیمت: 99 هزار تومان

کارکیت بلوتوث جبرا درایو

از ویژگی های این دستگاه می‌توان به اسپیکر قدرتمند با توان 3 وات برای ارائه صدای عالی، میکروفن اچ دی با کاهش نویز، قابلیت تماس‌گیری و پاسخگویی به تماس‌ها با صدای کاربر، اعلام صوتی برای تماس‌گیرنده، وضع باتری و غیره، قابلیت اتصال به دو وسیله بلوتوث به طور همزمان، روشن‌/‌ خاموش خودکار با سنسور حرکتی داخلی اشاره کرد.

مشخصات Jabra Car Kit Drive:

مشخصات فنی: نوع اتصال: بی‌سیم/ نسخه بلوتوث:3.0 /مشخصات دیگر: کیفیت صدای بسیار عالی و شفاف/ اعلام وضع باتری و اتصال به صورت صوتی/ قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه3.0 و A2DP /قابلیت اتصال به دو دستگاه بلوتوث به صورت همزمان /قابلیت پخش موسیقی، پادکست‌ها یا دستورالعمل‌های GPS /مدت زمان مکالمه تا 20 ساعت، گوش دادن به موسیقی تا هشت ساعت و آماده به کار تا 30 روز/ مجهز به فناوری پردازش دیجیتال صدا (DSP) برای بهینه‌سازی و جلوگیری از انعکاس صدا قیمت: 175 هزار تومان

شارژر همراه Energizer AP1201

تنها محافظ سیلیکونی آیفون است که در آن منبع تغذیه قابل شارژ تعبیه شده تا میزان شارژ گوشی شما را به دوبرابر افزایش دهد. اثر انگشت به هیچ عنوان روی آن نمی‌ماند و در دست نیز نمی‌لغزد. جنس باتری AP1201 لیتیوم پلیمری است و به محض فول شارژکردن گوشی به صورت خودکار خاموش می‌شود.

مشخصات Energizer AP1201:

مشخصات فیزیکی: ابعاد: 16 × 63 × 130 میلی‌متر/ وزن: 50 گرم/

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 500 میلی‌آمپر ساعت/ ولتاژ خروجی: DC5V، حداکثر هزار میلی‌آمپر ساعت/ زمان شارژ: حدود چهار ساعت/ سازگار با: ساخته شده برای iphone 4, 4s /ظرفیت:1500 میلی‌آمپر ساعت

دیگر امکانات و قابلیت‌ها: دارای LED برای نمایش مقدار شارژ گوشی / همراه با یک کابل شارژ USB / قابل شارژ و استفاده به دفعات / قابل استفاده در منزل، ماشین و حتی در حال حرکت / مقاوم در برابر ضربه/ شارژ سریع گوشی/ قاب سیلیکونی سبک/امکان مکالمه حین شارژ گوشی /ضد لغزش، ضد اثرانگشت و محافظ در برابر امواج مضر/ قابلیت شارژ دو برابر گوشی در حین مکالمه/ دارای گواهی‌نامه MFI از کمپانی اپل

قیمت: 120 هزار تومان

(نکته: ممکن است قیمت‌های محصولات در فاصله زمانی نگارش و چاپ دچار تغییر شود، حتی امکان دارد قیمت‌‌های ذکر شده محصولات در نقاط مختلف کشور یا بازارهای مختلف هر شهر متفاوت باشد.)

جواد ودودزاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها