محمد دیمهور در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به طرح ساماندهی معلمان ابتدایی افزود: یکی از اولویتهای آموزش و پرورش، ساماندهی نیروی انسانی بویژه در دوره ابتدایی است. براساس برآوردها، با کمبود بیش از 20 هزار معلم در دوره ابتدایی مواجه هستیم.وی عنوان کرد: بر این اساس دانشآموزان پایههای پنجم و ششم، چند معلمی اداره خواهند شد و برای دروس علوم پایه، علوم انسانی و تربیتبدنی از معلمان متخصص متوسطه اول استفاده خواهیم کرد که به این ترتیب، دو پایه آخر ابتدایی به صورت چند معلمی اداره خواهد شد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند