7هزار دقیقه انیمیشن جدید برای نوروز

نشست خبری برنامه‌های نوروزی شبکه پویا پیش از ظهر امروز، دوشنبه با حضور مدیران شبکه پویا برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۴۴۶۱
7هزار دقیقه انیمیشن جدید برای نوروز

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسین ساری مدیر شبکه در این نشست از تدارک ویژه شبکه‌های گوناگون صداوسیما برای ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: از آنجایی که مدارس نیز در این ایام تعطیل است ما از 29 اسفند به استقبال نوروز می‌رویم و در کنار وجوه آموزشی به شاد بودن آن‌ها نیز توجه می‌کنیم بنابراین ترجیح ما برای چینش برنامه‌ها آثار با نشاط و مفرح است .

وی گفت اغلب برنامه‌های نوروزی ما جدید و پخش اولی است و در کل 7هزار دقیقه کار جدید از شبکه پویا روی آنتن می‌رود که از این حجم 1500 دقیقه انیمیشن سینمایی است، 2800 دقیقه مجموعه و سریال‌های خارجی پخش اولی و 2900 دقیقه سریال‌های پخش اولی ایرانی خواهد بود . وی همچنین گفت: 20 سینمایی انیمشن که از شبکه پویا پخش می‌شود تولید سال‌های 2012 و 2013 هستند .

مدیر شبکه پویا اعلام کرد: گرافیک کلی شبکه پویا در نوروز نسبت به زمان قبل کاملا متفاوت میشود و شعارهایی نیز برای ایام نوروز داریم که این شعارها را در قالب پیامهایی که اغلب کودک و نوجوان هستند، انتقال میدهیم . پیام‌های ما نیز در نورو93 متمرکز بر کتاب و کتابخوانی است. در کل در این ایام 31 عنوان سریال و مجموعه و 20 عنوان فیلم سینمایی نمایش داده می‌شود.

آخرین قسمت کمدی ماجراجویانه «توربو»، «دانشگاه هیوولاها»، «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2»، «من نفرت انگیز 2»، «هواپیماها»، «سامی 2»، «دوران داییناسرها» ، «بال ها» ، «تام و جری»، «خرس های مهربان»، «جرج کنجکاور»، «سفر به دهلی»، «بازگشت به دریا»، «قلعه ما»، «کتاب جنگل 2» ، «آرزوهای بزرگ»، «ملکه برفی»، «شهر پرندگان» و «افسانه سالینا» در این ایام از شبکه پویا پخش می‌شوند.

مجموعه طنز «تاریخ از این ور» کار مشترک مرکز پویانمایی صبا و حوزه هنری از دیگر تمهیدات شبکه برای نوروز است که در آن شخصیت‌های تاریخی از موزه بیرون می آیند و باعث بروز اتفاقاتی می شوند . این کار در 52 قسمت 22 دقیقه‌ای تولید شده و پخش آن از نوروز آغاز می‌شود.

مجموعه فانتزی «گالیگا و دوستان» قصه یک جوجه تیغی با نام «زوزو» ، «دشت تمشک» سری دوم انیمیشن زرمشکی» و «سارا و سامان» از جمله دیگر آثار پویا در نوروز هستند .

به گفته رئیس شبکه پویا ، از 30 دقیقه قبل از ساعت تحویل سال ، فرم جدول پخش برنامه‌های شبکه پویا تغییر می‌کند و برنامه‌های ویژه جای برنامه‌های عادی را می‌گیرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها