اعضای باند بزرگ سرقت و شرارت در شرق پایتخت معروف به باند سنجاب در سه عملیات دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۵۴۴۱۵

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی افزایش سرقت خودرو و شرارت در محدوده شرق تهران، ماموران کلانتری‌ افسریه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران کلانتری افسریه با گشتزنی‌هایی در محدوده‌های جرم‌خیز شرق تهران روز شانزدهم اسفند یکی از اعضای باند سرقت و شرارت به نام رحمان را که از اراذل و اوباش سطح یک تهران است، شناسایی کردند.

متهم با دیدن ماموران به خانه خود که در همان حوالی بود، فرار کرد و ماموران نیز با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه 14 دستور ورود به منزل و بازداشت متهم را دریافت و وارد منزل او شدند که وی برای فرار از طبقه دوم آپارتمان به داخل کوچه پرید که دستگیر شد.

پس از انتقال متهم به کلانتری مشخص شد وی همدست یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار تهران به نام منصور معروف به سنجاب است.

با راهنمایی‌های متهم دستگیر شده، ماموران به مخفیگاه منصور رفته و با کمین اطراف خانه منصور، وی را با یک دستگاه خودروی پراید سرقتی مشاهده و دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات عنوان کرد، خودرو را از یکی از دوستانش به نام وحید که او نیز از افراد شرور منطقه است به امانت گرفته. در پی این اعتراف، ماموران عازم مخفیگاه این متهم در محله تهرانپارس شده و پس از ورود به محل که پاتوق خلافکاران بود، سه مرد به نام‌های وحید، آرمان، ساسان و یک زن جوان به نام نسترن که همگی از اعضای باند شرارت و سرقت سنجاب بودند، دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق اعضای باند 1.5 کیلو حشیش، تعداد زیادی اموال مسروقه خودرو و مدارک شناسایی، کشف و ضبط شد.

سرگرد احدالله یوسفوند، رئیس کلانتری 156 افسریه خاطرنشان کرد: متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها