قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما:

ازشفاف‌سازی بودجه سیمای قرآن خوشحالیم

مدیر شبکه قرآن در تشریح ویژه برنامه‌های نوروزی این شبکه از اجرای زنده قطعه معروف «حضرت مهتاب» توسط حامد زمانی به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۹۶۳
اجرای «حضرت مهتاب» در شبکه قرآن

نشست خبری ویژه برنامه های نوروزی شبکه قرآن و معارف سیما صبح امروز یکشنبه 18 اسفندماه با حضور حسن گروسی مدیر شبکه و جاویدان مدیر گروه مسابقات مناسبت‌ها، رنجبران مدیر گروه اجتماعی مستند، ریاحی مدیر گروه تلاوت، جعفری مدیر گروه معارف و سیره اهل بیت(ع)، لک مدیر طرح و برنامه و اهالی رسانه در ساختمان شبکه قرآن برگزار شد.
گروسی در این نشست با اشاره به تقارن نوروز 93 با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) حال و هوای برنامه های شبکه قرآن را متاثر از این رویداد دانست و گفت: ویژه برنامه سال تحویل به تهیه‌کنندگی ایوب جمشیدی در گروه اجتماعی، ظهر روز 29 اسفند آغاز خواهد شد و مجریان آن سیدوحید مرتضوی، راحله امینیان و ندا ملکی هستند.
وی ادامه داد: از جمله مهمانان حاضر در این برنامه جعفر فردی نفر اول مسابقات سراسری قرآن کریم در استان فارس و حسین فردی هستند و نادر طالب زاده کارگردان فیلم «مریم مقدس»، ابوذر شیرودی فرزند شهید شیرودی، سردار محمد کوثری نماینده مردم تهران و فاطمه حسینی اعلایی حافظ و مدرس روشندل قرآن کریم از دیگر مهمانان این برنامه خواهند بود.
مدیر شبکه قرآن اعلام کرد: برای اولین بار حامد زمانی قطعه معروف «حضرت مهتاب» را به مناسبت ایام فاطمیه در این برنامه اجرا می کند و سید مهدی سیدصالحی فوتبالیست معروفی که از مداحان اهل بیت(ع) به شمار می آید نیز در برنامه خواهد بود همچنین 7 تا 8 گروه حواشی اجرای برنامه زنده خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها