علیرضا خمسه از پایتخت4 می‌گوید

«بابا پنجعلی» به دنبال ازدواج مجدد

علیرضا خمسه گفت: توهمات «بابا پنجعلی» در سری جدید «پایتخت 3» به اوج خود رسیده و مخاطب را به نحوی خاص درگیر می‌کند.
کد خبر: ۶۵۳۳۴۲
علیرضا خمسه:  توهمات «بابا پنجعلی» در «پایتخت3» اوج می گیرد

"علیرضا خمسه"، ایفاگر نقش "بابا پنجعلی" در سریال "پایتخت 3" توضیح داد: همه ما منتظریم که عید شود تا بیاییم در دل خانه‌های مردم و ماجراهای خود را با آنها تقسیم کنیم.


وی افزود: قصه "پایتخت 3" از موقعیت‌های جذابی برخوردار بوده و نوروز 93، مخاطبان با یک سریال جذاب، دوست‌ داشتنی و خنده‌دار مواجه خواهند شد.

"
خمسه" با اشاره به کاراکتر خود در سری جدید "پایتخت 3" تصریح کرد: "بابا پنجعلی" در سری‌های قبلی "پایتخت 3" شخصیتی بیمار داشته و اکنون در سری جدید این مجموعه، آلزایمر او شدیدتر شده و دچار توهمات خاصی می‌شود که به طبع حضورش را در این مجموعه پررنگ‌تر می‌کند.

وی با اشاره به یکی از دلایل حضورش در سری جدید "پایتخت 3" گفت: جمع تولید‌کننده‌ سریال، حضور "سیروس مقدم" و نیز همه بازیگران دلیل حضور من در این سریال است.

ایفاگر نقش "بابا پنجعلی" با اشاره به استقبال مخاطبان از این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: این کار از دل برآمده و به دل هم می‌نشیند، "پایتخت" با وجود پاره‌ای از مشکلات صدا و سیما ساخته شد و شاید اگر این سریال نبود، همکاری من هم با تلویزیون ادامه پیدا نمی‌کرد.

"
خمسه" افزود: سریال "پایتخت" با روزی 15 ساعت کار، اثری بسیار دشوار است و همه تیم با عشق در سرما و گرما کار می‌کنند و تنها دلیل آن هم عشق به مردم خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها