سایت نام آشنای WZor یکی از معرفی‌‌کنندگان همیشگی محصولات مایکروسافت، از انتشار نسخه بتای ویندوز ۹ در اردیبهشت سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۵۰۷
ویندوز  ۹ در راه است

این خبر در شرایطی منتشر شد که زمان کوتاهی از عرضه ویندوز 8.1 می‌گذرد، اما طبق گزارش Thurott، وبلاگ‌نویس مسائل ویندوز، مایکروسافت نتوانسته میزان به‌روزرسانی آخرین نسخه ویندوز را به بیش از ۲۵ میلیون برساند. در واقع با این‌که یک سال از انتشار ویندوز ۸ گذشته، این نسخه همچنان در میزان استفاده کاربران، پشت سر ویندوز ۷ قرار دارد.

مشکل دیگر مایکروسافت، پافشاری بیش از حد کاربران در استفاده از ویندوز XP است که از نظر امنیتی به مراتب ضعیف‌تر از ویندوز ۷ و ۸ است. مایکروسافت قصد دارد در متقاعد کردن کاربران برای مهاجرت به ویندوزهای جدید، افراد متخصصی را استخدام کند. بنابر اظهارات مطرح شده، شاید انتشار ویندوز ۹ یکی از تدابیر مایکروسافت برای پشت سرگذاشتن این مشکلات باشد.

از طرف دیگر، استیو بالمر در گردهمایی توسعه‌دهندگان مایکروسافت در کنفرانس BUILD گفته بود: «ما دورانی را سپری می‌کنیم که در آن محصولات با سرعت بالایی منتشر می‌شود و ما در حال تبدیل شدن از یک شرکت صرفا نرم‌افزاری به شرکتی هستیم که علاوه بر نرم‌افزار، سرویس‌ها و سخت‌افزار را نیز به حیطه‌ محصولات تولیدی خود اضافه می‌کند. این امر زمانی رخ می‌دهد که ما به چرخه‌ عرضه‌ محصولات خود سرعت دهیم.» این سخنان بالمر می‌تواند مهر تائیدی بر انتشار زود هنگام نسخه بعدی ویندوز باشد. با انتخاب ساتیا نادلا به عنوان مدیرعامل جدید مایکروسافت و شعار «نوآوری، نوآوری، نوآوری» باید دید آیا طبق گزارش WZor نسخه نهایی ویندوز ۹ تا پایان سال ۲۰۱۴ عرضه می‌شود یا نه./ ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها