مرتضی پاشایی شامگاه 6 اسفند در حالی کنسرت‌اش را روی صحنه برد که از مدت‌ها قبل حرف و حدیث‌های فراوان درباره این شب و حضور و حمایت همه جانبه جامعه موسیقی و هنر از این هنرمند به گوش می‌رسید.
کد خبر: ۶۵۰۵۹۱
شب «مرتضی پاشایی» ستاره باران شد /تصاویر

حضور پر تعداد ستاره‌های موسیقی به قدری چشمگیر و پر‌‌تعداد بود که این خواننده پیش از آغاز این برنامه به خوبی در جریان میزان اهمیت این کنسرت بود و همین باعث شد با برنامه‌هایی خاص نسبت به اجرای این برنامه اقدام نماید. پاشایی در سانس اول کنسرت‌اش میزبان چهره‌هایی از قبیل دکتر «محمد اصفهانی»، «احسان خواجه‌امیری»، «محمدرضا گلزار» و دکتر «حبیب کاشانی» بود و در طول برنامه‌اش به ترتیب به معرفی آنها پرداخت و از حضور و حمایت‌شان تشکر کرد.
در سانس اول این برنامه قطعاتی چون «جاده یکطرفه» و «یکی هست» بیشتر از دیگر قطعات این خواننده مورد توجه قرار گرفتند و پاشایی نیز قبل از اجرای قطعه «جاده یک‌طرفه» رو به احسان خواجه‌امیری گفت: «می‌دانم که احسان خواجه‌امیری این قطعه را دوست دارد و به خاطر همین می‌خواهم این قطعه را به این هنرمند خوش صدا و دوست خوبم تقدیم کنم» و همین جملات پاشایی باعث شد که همه سالن یکصدا «احسان خواجه امیری» را تشویق کنند.
پاشایی همچنین قبل از معرفی دکتر «محمد اصفهانی» رو به حاضرین در سالن گفت: «اجرا در برابر کسی که شناسنامه موسیقی پاپ در ایران است قطعا کار هر کسی نیست. دکتر اصفهانی از آن شخصیت‌هایی ست که همیشه طرفدار صدا و آثارشان بوده‌ام و بخاطر همین بابت حضورشان در کنسرتم بسیار خوشحال شدم و انرژی گرفتم.»
این هنرمند در ادامه «محمد رضا گلزار» را به حاضرین معرفی کرد و سپس به ادامه اجرای قطعات خود پرداخت و در ادامه نیز با معرفی ترانه‌سرا و مدیر برنامه‌ها و تهیه‌کننده این برنامه (مهدی کرد و مهرزاد امیرخانی) پرداخت واز آنها نیز تشکر و تقدیر کرد.

ستاره ها پای مرتضی پاشایی نشستند
سانس دوم کنسرت «مرتضی پاشایی» نیز از لحاظ حضور ستاره‌های موسیقی و هنر این خواننده، دست کمی از سانس اول برنامه نداشت و حضور پرتعداد هنرمندان عرصه‌های مختلف باعث شد حاضرین در سالن شبی ویژه را تجربه نمایند.
سیروان و زانیار خسروی، فرزاد فرزین، محسن یگانه، محمدرضا فروتن، میلاد ترابی، کامبیز دیرباز، آرمین، شهرام شکوهی، علی عبدالمالکی، امین حیائی، علی ثابت، شیث رضایی، محسن افشار و... از جمله چهره‌هایی بودند که در سانس دوم خود را به سالن اجرای برنامه رساندند.
پاشایی در طول اجرا، به معرفی چهره‌های حاضر در سالن پرداخت و از حضور و حمایت‌شان تشکر کرد و با انرژی خوبی برنامه‌اش را به اجرا در آورد.
این خواننده در بخشی از برنامه‌اش، با اشاره به نوع لباس پوشیدن جالب خود، به حاضرین گفت: «این نوع لباس پوشیدن استایل جدید من است و از این پس می‌خواهم با این قبیل تغییر استایل‌ها روی صحنه بیایم» که این جمله او با تشویق حاضرین رو به رو شد.

عکس های این مراسم و البته ستاره های که در آن حضور داشتند را به نقل از سایت موسیقی ما می توانید در اینجا ببینید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Australia
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
۰
۰
واقعا صدا خوبی داره
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها