کارگردان «پاشنه بلند» از تولید این تله‌فیلم برای نوروز 93 خبر داد و داستان آن را درباره پسر پا به سن گذاشته‌ای دانست که هم مخالف ازدواج است و هم قرار است زن بگیرد.
کد خبر: ۶۵۰۰۷۵
ازدواج اجباری جواد رضویان در «پاشنه بلند»

علی عطشانی دباره تله‌فیلمی که این روزها در حال تولید و تصویربرداری آن است و قرار است نوروز از آنتن شبکه یک پخش شود به خبرنگار مهر گفت: تله فیلم «پاشنه بلند» که پیش از این با عنوان «شک» مطرح شده بود داستان پسری است که پا به سن گذاشته و تاکنون ازدواج نکرده است و مخالف ازدواج هم هست.

وی ادامه داد: این تله فیلم از روز یکشنبه 5 اسفند کلید خورده است و ما در لوکیشن هایی چون کارواش در خیابان شیخ فضل الله نوری و همچنین یک جواهرفروشی تصویربرداری کرده ایم. دیروز در سکانسی جواد رضویان بازیگر نقش اول با نام پیمان در یک جواهر فروشی نمایش داده شد. پیمان مجرد است و به دلیل زن نداشتن، زندگی اش با سختی هایی می گذرد و این میان اتفاقاتی برایش می افتد که تصمیم به ازدواج می گیرد.

کارگردان فیلم های «آقای الف» و «دموکراسی تو روز روشن» درباره چگونگی تولید این فیلم تلویزیونی توضیح داد: با توجه به اینکه چندسالی بود تله فیلم کار نکرده بودم دوست داشتم امسال کاری در این زمینه داشته باشم. زمانیکه فیلمنامه پیمان عباسی را خواندم دیدم کار بسیار خوب و روانی است. از طرفی طنزهایی هم که در تلویزیون ساخته می شود به عنوان تله فیلم کارهای چندان خوب و موفقی نیستند این شد که ترغیب شدم تا فیلمنامه عباسی را کارگردانی کنم. در این کار بازیگرانی چون جواد رضویان، مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، آشا محرابی، علی صالحی و مهدی اطیابی بازی می کنند و کار کمدی خوبی می شود.

کارگردان فیلم «تلفن همراه رییس جمهور» در پایان با بیان اینکه 60 درصد لوکیشن های این تله فیلم داخلی و در خانه پیمان انجام می گیرد درباره تغییر فیلمنامه هنگام ضبط و همچنین تدوین آن بیان کرد: «پاشنه بلند» فیلمنامه خوبی دارد و من فکر نمی کنم که نیاز باشد آن را تغییر دهم. همچنین قرار است کل فیلم در 20 جلسه تصویربرداری و به صورت همزمان هم تدوین شود.

تله فیلم «پاشنه بلند» روز هفتم فروردین ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

عوامل این تله فیلم به این شرح هستند: پیمان عباسی و رضا طیبی تهیه کنندگان، فرشاد بهوندنژاد مجری طرح، علیرضا بیات مدیر تولید، امیر رونقی دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی، امیر ترابی طراح چهره پردازی، بهروز معاونیان صدابردار، امیر علمی طراح صحنه و لباس، هدیه نصیری منشی صحنه، شاهین یارمحمدی تدوین، اشکان سپهرزاد خواننده تیتراژ.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها