با راه‌اندازی شبکه طنز (نسیم)، بازیگران محبوب حوزه طنز با حضور در این شبکه، مخاطبان را به ارسال عکس‌ها و فیلم‌های طنزشان دعوت می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۸۷۷۶
پیام‌های مهران غفوریان و جواد رضویان به بینندگان شبکه طنز

 

به گزارش  ایسنا، در پخش آزمایشی این شبکه بازیگرانی چون جواد رضویان‌، بهنوش بختیاری، رضا داوودنژاد،‌ امیرحسین رستمی‌ و مهران غفوریان به مخاطبان نسیم پیام دادند.

جواد رضویان، بازیگر طنز سینما و تلویزیون در پیام کوتاه به بینندگان شبکه نسیم گفت: بیکار ننشینید و هم اینکه در مهمانی‌ها و جمع خانوادگی‌تان دور هم جمع می‌شوید اگر فیلمی دارید که احساس می‌کنید بامزه و خنده‌دار است برای ما بفرستید.

همچنین مهران غفوریان از دیگر بازیگرانی بود که به مخاطبان این شبکه پیام داد و گفت: شبکه نسیم می‌تواند جایی برای نشان دادن عکس‌ها و فیلم‌های شما باشد.

شبکه نسیم که از امروز - چهارشنبه - پخش آزمایشی‌اش را آغاز کرد و این مساله را با نمایش عنوان «نسیم به زودی» در بالای سمت راست صفحه تلویزیون به مخاطب اعلام می‌کند، با شعار شبکه «نشاط و سرگرمی»، بخش‌هایی از سریال‌ها و برنامه‌های طنز و سرگرم‌کننده را به روی آنتن برد.

شبکه نسیم که اسمش مخفف چهار کلمه «نشاط،‌ سرگرمی‌، یادها و مسابقه» است، در زیرنویس‌هایی همچنین برای بینندگان، آدرس اینترنتی و سامانه پیام کوتاه را اعلام می‌کند.

این شبکه امروز، 27 شهریور ماه بخش‌هایی از صحنه‌های اکشن و خنده‌دار مجموعه‌های تلویزیونی از جمله «ساعت خوش»، «مستربین» و همچنین مجموعه «دیدنی‌ها» را برای مخاطبان به روی آنتن برد. همچنین آنونس‌هایی از سریال «ساختمان پزشکان» و «کلاه قرمزی» را برای بینندگانش پخش کرد و در آیتمی با عنوان «نسیم یادها» به پخش گوشه‌هایی از برنامه‌های طنز قدیمی تلویزیون پرداخت.

نمایش تصاویری از مردم عادی که به بیان جک و لطیفه می‌پرداختند از بخش‌های دیگر برنامه‌های نسیم در روز اول راه‌اندازی بود.

بر اساس این گزارش، شبکه نسیم با موضوع نشاط و سرگرمی با دو ساعت برنامه روی کانال 21 گیرنده‌های دیجیتال آغاز به کار کرده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها