وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:

آخرین توزیع سبد کالای نوبت اول، 12 اسفند

معاون استاندار تهران اعلام کرد

750 نقطه برای توزیع مرحله دوم سبد کالا

معاون برنامه‌ریزی و بودجه‌ استانداری تهران گفت: گروه‌های دریافت‌کننده سبد کالا در مرحله دوم ساماندهی و کالاهای مورد نیاز نیز تامین شده است.
کد خبر: ۶۴۹۳۹۶
750 نقطه برای توزیع مرحله دوم سبد کالا

نعمت‌الله ترکی گفت: یک میلیون و 150 هزار خانوار در استان تهران مشمول دریافت سبد کالا شده‌اند که حدود 900 خانوار در مرحله اول سبد کالای خود را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: برای مرحله دوم 750 منطقه از طریق فروشگاه های زنجیره‌ای 400 واحد صنفی برای توزیع اقلام سبد کالا آماده شده است تا در استان تهران مشکلی برای تهیه و توزیع سبد کالا نداشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه‌ استانداری تهران افزود: در مرحله دوم، گروه‌های دریافت‌کننده سبد کالا ساماندهی و کالاهای مورد نیاز نیز تامین شده است اما با توجه به اینکه در مرحله اول در توزیع و تامین تخم‌مرغ با مشکل مواجه شده بودیم، مرحله دوم پیشنهاد استان بر این است که در صورت عدم تامین تخم‌مرغ، ماکارونی یا چای یا قند و شکر جایگزین شود اما خوشبختانه در تامین سایر اقلام هیچگونه مشکلی نداریم و تا پایان اسفند ماه سبد کالا توزیع خواهد شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
این كد پیگیری برای بررسی مجدد چرا بی خاصیت است من تمام شرایط را دارم سری دوم هم عدم تعلق نوشته چرا؟ به كجا مراجعه كنم . شماره پاسخگویی لطفا
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
دست شما درد نكند اقای رییس جمهور ترا خدا اون قراردادی شركت نفت كه كار میكنند رسمی كنید فرستنده خواهر شهید وفرزند شهیده
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
پس چی شد این بررسی مجدد؟!! مردما سركار گذاشتید؟!
زلقی.الیگودرز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
بنده كارگرنانوایی مدتهاست بیكارم سبدكالادرهردودوره بهم تعلق نگرفته درحالی كه كارمندان بانك ماشاالله باان درامدكلان بهره مندشدند.

نیازمندی ها