شهرام شکوهی و گروهش در دومین روز از برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اجرای قطعاتی از کارهای گذشته و جدیدشان میزبان طرفداران پرهیجان موسیقی پاپ در برج میلاد بودند.
کد خبر: ۶۴۶۶۴۳
اگر جیغ بزنید برایتان می‌خوانم!

در این کنسرت که جمعه شب 25 بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد با تاخیری 45 دقیقه ای و حضور پرتعداد تماشاگران برگزار شد قطعات مختلفی از این خواننده موسیقی پاپ کشورمان برای طرفدارانش اجرا شد.
وی قبل از اجرای قطعه «توبه شکستم» هم به صورت ویژه از حضور پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد تشکر کرد و از او به عنوان یکی از مدیرانی که در عرصه آهنگسازی هم فعالیت می کند یاد کرد و گفت: امیدوارم این حضور موثر بتواند مقدمه خوبی برای توجه بیشتر به موسیقی پاپ شود.
اجرای قطعات «حسرت شیرین»، «از دست تو دلگیرم»، «گل و خار» و قطعه ای متشکل از آهنگ های «جان خسته»، «فریب»، «گریه کن» و « نگو میرم» از بخش های بعدی کنسرت شهرام شکوهی بود که برای طرفدارانش اجرا شد.
او در حین اجرای قطعه «گل و خار» ادامه داد: من امشب خیلی دوست دارم گیتار بزنم اما چون گیتارم را به همراه خود نیاوردم نمی توان به طور کامل این کار را انجام بدهم اما به خاطر اینکه بخواهم این کار را انجام بدهم از گیتار امیرحسین کاشانیان استفاده می کنم. اما قبل از این کار اگر دوست دارید برایتان بخوانم و بزنم جیغ بزنید تا این کار را انجام دهم.
مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها