مهاجم تیم فوتبال استقلال در روزهای گذشته وقتی برای عیادت به بیمارستان رفته بود با دو نفر درگیری فیزیکی پیدا کرد.
کد خبر: ۶۴۴۳۹۰
سیاوش اکبرپور بازیکن جنجالی در بیمارستان!

در روزهای گذشته عنوان شد که یکی از بازیکنان استقلال که برای عیادت به بیمارستان رفته بود با دو نفر درگیری فیزیکی پیدا کرد و پای پلیس و ماموران انتظامی هم به این درگیری و عیادت! بازیکن استقلال کشیده شد.

ظاهرا سیاوش اکبر پور در این دعوا حسابی مشت بازی کرده است و حتی برخی رسانه ها خبر از دستگیری این بازیکن داده بودند که مثل اینکه درست نبود چون اکبرپور در تمرین استقلال حاضر شد. هرچند از نظر روحیه خیلی شرایط مناسبی نداشت. طبیعی است زیرا بعد از یک درگیری در بیماستان هیچ بازیکنی نمی تواند کارایی لازم را در تمرین داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
۰
۰
با سلام ببخشید ها شما اسم سایتتون راتغییر بدید وبذارید فقط استقلال چون خیلی از استقلال خوشتون میاد ودل خوشی از برسبولیس ندارید همین موضوع اكبر پور سایت ها نوشته اند بازداشت شده ولی شما میگید اصلا حرفی هم نزده حالا چقد رتبه برسپولیس را تحقیر میكنید واقعا متاسفم
ابوالفضل قاسمی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
پول یامفت همینه. بخصوص به یه مشت آدم بی سواد و بی تربیت. اون قدیما بود كه بازیكن ها به عشق تیمشون سر تمرین حاضر می شدن. شغل داشتند. ولی بی هیچ توقعی تو تیم ملی یا هر تیم دیگه تمرین می كردن. متاسفم كه در زمانی زندگی می كنم كه سیاوش اكبرپورها زندگی می كنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها