132روز تا جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل

ماسکرانو: دیدار با ایران هم سخت خواهد بود

کد خبر: ۶۴۱۰۳۸

بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرد که تمام رقیبان خود در جام‌جهانی را جدی می‌‌گیرند.

 خاویر ماسکرانو در خصوص جام‌جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: تنها در رقابت‌های جام جهانی 2006 با نیجریه هم‌گروه نشدیم. به نظر می‌رسد سرنوشت ما به این تیم بسته شده است.

وی ادامه داد: نیجریه رقیبی است که ما را کاملاً می‌شناسد و ما هم کاملاً آنها را می‌شناسیم. توانایی‌های این تیم را می‌شناسیم و می‌دانیم که این تیم قهرمان آفریقا شده است. نیجریه رقیب سختی برای ما خواهد بود؛ همین طور بوسنی، ایران و هر تیم دیگری که در جام‌جهانی حاضر است.

بازیکن آرژانتینی بارسلونا خاطرنشان کرد: با توجه اینکه همه انتظار دارند که آرژانتین صدرنشین گروهش شود، ما کارمان را با دقت انجام می‌دهیم و همه حریفانمان را جدی می‌گیریم. بنابراین تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا به بهترین شکل صعود کنیم.

وی اضافه کرد: همه فکر می‌کنند که باید به رقیبانمان در مرحله گروهی احترام بگذاریم و این اشتباه بزرگی خواهد بود که از قبل فکر کنیم در مسابقه‌ای پیروز می‌شویم و همه درها برای صعود به مرحله حذفی برای آرژانتین باز است. ما به اندازه کافی تجربه داریم که بدانیم پیش از هر مسابقه بدون توجه به تیمی که قرار است مقابل آن به میدان برویم، باید محتاط و متواضع باشیم.

ماسکرانو گفت: اینکه مدت‌ زیادی است قهرمان نشده‌ایم، فشاری برای ما است؛ اما در حقیقت عملکرد ما خوب نبوده است. عملکرد تیم ملی در سال‌های اخیر مطابق با انتظارات مردم آرژانتین نبوده است. در 24 سال اخیر حتی نتوانستیم در جمع 4 تیم برتر باشیم و این برای آرژانتین انتظار زیادی است. امیدوارم در برزیل بهتر کار کنیم و بتوانیم به نیمه‌نهایی برسیم اما این نیازمند تلاش فراوانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها