هافبک تیم تراکتورسازی تبریز گفت: من را مقابل پرسپولیس و کادر‌ فنی‌اش قرار ندهید چون در مورد این تیم حرفی نزدم.
کد خبر: ۶۳۸۸۳۸
کریمی: درباره پرسپولیس و دایی حرفی نزدم

سایت جام جم ورزشی - علی کریمی  در خصوص برخی مصاحبه‌ها از قول وی در مورد اتفاقات اخیر در پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس تراکتورسازی تبریز و بازی‌های حساسی که در پیش داریم من سعی کردم تمام تمرکزم را به این‌ بازی‌های حساس مشغول کنم و به چیز دیگری فکر نکنم.

وی افزود: اما متاسفانه برخی نقل قول‌ها از طرف من منتشر می‌شود که من از دوستان عزیز که همیشه به من محبت داشتند درخواست می‌کنم مرا مقابل هواداران پرسپولیس و کادر فنی‌اش قرار ندهند. چون من اصلا در مورد رفتن یا ماندن کادر فنی این تیم حرفی نزدم.

کریمی ادامه داد: من برای چندمین بار است که مجبورم نسبت به برخی موضوعات واکنش نشان دهم، من حرفی در مورد کادر فنی‌ پرسپولیس نزدم،چون در حیطه وظیفه من نیست. من تمام فکر و ذکرم فعلا موفقیت تراکتورسازی است و بس. امیدوارم دوستان عزیزم هم مراعات کنند و از قول من حرف‌هایی را در قبال باشگاه پرسپولیس ننویسند چون  دوست ندارم در این زمینه سوء تفاهم هایی ایجاد شود.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس تاکید کرد: دوباره اعلام می‌کنم که بعد از رفتن آقایان من هیچ اظهار نظری نکردم  و عکس العملی هم نشان ندادم و همان طور که گفتم این جابه جایی  هیچ ربطی به من ندارد.

هافبک تراکتورسازی در باره وضعیت این تیم نیز به فارس گفت: با توجه به اینکه 6 هفته تا پایان لیگ مانده کار ما بسیار سخت است اما خوشبختانه با برد در بازی قبلی توانستیم به شرایط بهتر نسبت به گذشته برگردیم اما باید همین‌طور راه را ادامه دهیم تا بتوانیم در دو جام به خواسته خود برسیم. کار ما خیلی سخت است و همه باید تلاش کنیم تا تراکتور به هدفش برسد. در این میان هواداران ما نقش به سزایی دارند تا به تیمشان کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها