متهم وقتی در کلانتری از یک دختر دیگر درخواست پول کرده بود، با شکایت او به دام افتاد

دست خواستگار شیاد در کلانتری رو شد

مردی که با وعده ازدواج به دو دختر جوان، آنها را فریب داده و خودروی یکی از آنان را دزدیده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۷۴۶۳

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته دختر جوانی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه‌2تهران، از خواستگار جوان به اتهام سرقت خودرویش شکایت کرد.

شاکی گفت: چندی پیش از طریق یکی از آشنایان با مردی آشنا شدم که ادعا می‌کرد پولدار است و همیشه با خودروهای مدل بالا به محل ملاقاتمان می‌آمد تا این که اعتمادم به وی جلب شد و به‌هم علاقه‌مند شدیم و درصدد ازدواج با هم بودیم که یک روز تماس گرفت و ادعا کرد خودرویش نیاز به تعمیر دارد و از من خواست خودروی پرایدم را به وی امانت دهم.

شاکی یادآور شد: خودرو را به وی تحویل دادم اما دیگر خبری از او نشد و تلفن همراهش نیز خاموش بود و از زنی هم که معرف او بود، خبری نبود.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی بازپرس علی صادقی‌زاده، دستور توقیف خودروی سرقتی و دستگیری سارق فراری آغاز شد تا این که چند روز پیش شاکی با حضور در کلانتری گفت، خواستگار سارق با وی تماس گرفته و برای تحویل خودرویش چند میلیون تومان پول خواسته و تهدید کرده در غیر این صورت خودرویش را پس نمی‌دهد.

در پی این اظهارات، ماموران از شاکی خواستند در محل ملاقات با متهم حضور پیدا کند که به این ترتیب متهم از سوی پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی در بازجویی گفت: گرفتن خودروی شاکی، فقط می‌خواسته میزان علاقه او را نسبت به خودش بسنجد و قصد اخاذی نداشته است. در حالی که تحقیق از وی ادامه داشت، دختر دیگری نیز با حضور در مرکز پلیس، از متهم جوان به دلیل فریب در ازدواج شکایت کرد.

در تحقیق از وی نیز معلوم شد، متهم خود را صاحب یک تالار عروسی معرفی کرده و با خودروی مدل بالا به ملاقات وی می‌آمده تا این که با وی تماس گرفته و به بهانه تصادف خودرویش و پرداخت خسارت، چند میلیون تومان پول خواسته اما وقتی مبلغ درخواستی را برایش به کلانتری آورده تا او به شاکی بپردازد، متوجه شده گفته‌های جوان خواستگار دروغ بوده و به اتهام فریب دختر دیگری و سرقت خودروی او بازداشت شده است و متهم با این ترفند می‌خواسته از وی پول بگیرد که موفق نشده است.

با اطلاعات به دست آمده، متهم به جرایمش اعتراف کرد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها