رفع نقاط حادثه‌خیز بوشهر با پول جرایم رانندگی

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ده میلیارد و 120 میلیون ریال از محل جرایم راهنمایی و رانندگی برای فرهنگ‌سازی، خرید تجهیزات و رفع نقاط حادثه‌خیز شهری و روستایی تخصیص یافته است.
کد خبر: ۶۳۶۰۸۹

شاپور رستمی با بیان این‌که درآمد ناشی از وصول جرایم رانندگی صرف امور مختلف می‌شود، افزود: بخشی از این اعتبارات به صندوق خسارت‌های بدنه، دیه، راهنمایی و رانندگی و 60 درصد دیگر به اجرای طرح‌هایی که به کاهش تصادفات منجر شود اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به این‌که امسال ده میلیارد و 120 میلیون ریال از محل جرایم راهنمایی برای فرهنگ‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز می‌شود، خاطرنشان کرد: از این میزان مبلغ سه میلیارد و 36 میلیون ریال در اختیار دهیاری‌ها و هفت میلیارد ریال و 36 میلیون در اختیار شهرداری‌های 36‌گانه استان بوشهر قرار می‌گیرد.به گزارش تسنیم ، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به این‌که 60 نقطه حادثه‌خیز در مرکز شهرهای شهرستان‌های استان بوشهر شناسایی شده است تصریح کرد: بیشترین نقاط حادثه شهرها در برازجان و بوشهر و کمترین آن در اهرم است.

رستمی تاکید کرد: در شهرها شهرداران و در روستاها دهیاری‌ها مکلف هستند اعتبارات تخصیصی را در جهت کاهش تصافات و تلفات وسایط نقلیه تخصیص دهند.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها