کارخانه: هدف ما حفظ صدرنشینی است

سرمربی تیــــم والیبال باریـــج اسانس کاشان با اشاره به صدرنشینی تیمش در پیـــکارهای لیگ برتر تصریح کرد شاگردانش با برنامه و هدف به ادامه رقابت‌های لیگ می‌اندیشند.
کد خبر: ۶۳۵۴۷۰

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری شد که باریج اسانس با برتری مقابل میزبان خود شهرداری زاهدان، همچنان پیشتاز این رقابت‌ها باقی ماند. نکته‌ای که مصطفی کارخانه، سرمربی تیم کاشانی باریج اسانس درباره آن گفت: نقاط ضعف و قوت تیم شهرداری زاهدان را شناسایی و آنالیز کرده بودیم و با آمادگی کامل پا به این بازی گذاشتیم. از طرفی همه بچه‌ها با هم متحد شده بودند که برای در کورس ماندن و رسیدن به قهرمانی تمام تلاش خود را انجام دهند و به هدفمان رسیدیم.کارخانه تاکید کرد: لیاقت تیم ما برد بود و با روحیه مضاعف و با برنامه و هدف به ادامه مسابقات فکر می‌کنیم.

وی از تیم شهرداری زاهدان نیز به عنوان یک تیم خوب و منسجم یاد کرد و افزود: اگر مسئولان استان سیستان و بلوچستان از این تیم حمایت کافی را انجام بدهند شرایط تیم شهرداری زاهدان نیز بهتر از این خواهد شد.

این در حالی بود که تیم باسابقه و جوان سایپا با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم هرمزگان همچنان روی نوار شکست و قعر جدول رده‌بندی باقی ماند. فرهاد نفرزاده، سرمربی نارنجی‌پوشان در این باره به ایسنا گفت: در برابر آلومینیوم تمامی تلاشمان کسب پیروزی بود که متاسفانه نتوانستیم به این مهم دست یابیم. به واقع نتیجه‌گرایی در تیم سایپا باعث شده تا در امتیازات حساس نتوانیم از تجربه خود بهره لازم را ببریم.سرمربی سایپا با اشاره به این‌که باید در هفته‌های آتی به صورت جدی به فکر رفع نقایص خود باشیم، تصریح کرد: باید کمی به خود آمده و با رفع معایب به فکر کسب امتیازهای لازم و فرار از رده انتهایی جدول باشیم. به بازیکنان جوان خود اعتماد دارم و به‌طور حتم در هفته‌های آینده می‌توانیم نتایج بد خود را جبران کنیم.

نتایج کامل هفته چهاردهم: پیکان 3ـ جواهری گنبد 2، کاله آمل 3ـ شهرداری ارومیه یک، میزان مشهد 3ـ نوین کشاورز تهران صفر، متین ورامین 3ـ شهرداری تبریز صفر، آلومینیوم المهدی بندرعباس 3ـ سایپای البرز صفر، شهرداری زاهدان یک ـ باریج اسانس کاشان 3

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها