کد QR: تازه‌ها را با «جام‌جم سرا» تجربه کنید

کد QR یک فنآوری کمابیش جدید است. بسیاری از مردم نیز اکنون دیگر از گوشیهای همراه بهره می‌برند و برنامه‌های کدخوان برای سیستم‌عامل‌های متفاوت موبایل همه گیر است. از این پس با اسکن کد کیوآر «جام‌جم‌سرا» می‌توانید براحتی و بدون نیاز به تایپ نشانی، وارد صفحه اول جام جم سرا شوید.
کد خبر: ۶۳۵۲۷۱

کد کیوآر که اطلاعات متفاوتی از ارجاع به نشانی یا url یک سایت تا اطلاعات یک محصول یا حتی مشخصات تماس با افراد را در برمی‌گیرد با نصب یک اپلیکیشن ساده که در هر مارکت اندروید یا سایتهای دانلود برنامه‌های موبایل برای سیستمهای عامل دیگر قابل دسترسی و از طریق آن، نصب در گوشی همراه است به شما این امکان را می‌دهد که بی‌نیاز از تایپ دوربین گوشی را جلوی تصویر کد گرفته، آن را اسکن کنید و با پدیدار شدن سریع اطلاعات استخراج شده از کد، آسان‌تر از پیش به آنچه می‌خواهید برسید.

در کد جام جم سرا کافی است که پس از اسکن، یا با انگشت نشانی ظاهر شده را لمس کنید تا صفحه مرورگر باز شده و شما را به صفحه ما هدایت کند، یا بسته به نوع برنامه‌ای که استفاده می‌کنید، از طریق منوی ظاهر شده به این صفحه وارد شوید.

در صورت تمایل می‌توانید آن را با دوستانتان از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید، یا آن را ذخیره کنید، و یا با تهیه پرینت و فرضاً گذاشتن آن زیر شیشه میزتان هر زمان که بخواهید بسرعت به مطالب ما دسترسی یابید. به یک بار امتحانش می‌ارزد: می‌توانید همین الان هم با گوشی خود امتحان و اگر بار اولتان است، تجربه‌اش کنید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها