یک دکتر شکاک در هوستون تگزاس که پس از طلاق، تمامی مکالمات همسرش را ضبط می‌کرد بازداشت شد تا به اتهام تجاوز به حریم خصوصی محاکمه شود.
کد خبر: ۶۳۴۷۵۵

به گزارش پلیس می‌سوری، دکتر «استیون کورلی»، یکی از پیشگامان درمان سرطان، پس از آن‌که همسرش از وی جدا شد با خرید دستگاه‌های جاسوسی و کامپیوتری، دست به ضبط مکالمات تلفنی همسر سابق خود زد تا او را رسوا کند اما همسرش پس از اطلاع از موضوع از وی شکایت کرد.
به گفته دادستان پرونده، این دکتر شکاک به خاطر ردیابی و شنود تماس‌های تلفنی و تعقیب ارتباطات کامپیوتری همسرش و به خاطر ورود به حریم خصوصی وی با ۲۰ سال زندان روبه‌رو است.
این پزشک سر‌شناس در حال حاضر بازداشت شده و در دادگاهی در نزدیکی هوستون تگزاس محاکمه خواهد شد.
به گزارش جام جم سرا به نقل از روزنامه ایران، پلیس گفته دستگاه شنود و ردیابی که این دکتر خریداری کرده حدود ۱۰۰ دلار قیمت دارد و بیشتر برای جاسوسی یا پیگیری پدران و مادران از طریق اینترنت برای کنترل فرزندانشان و جلوگیری از خطرات احتمالی که آن‌ها را تهدید می‌کند مورد استفاده قرار می‌گیرد. وکیل این دکتر سر‌شناس و سرطان‌شناس معروف بیان کرده که موکلش بسیار نگران است این موضوع زندگی حرفه‌ای او را تحت تأثیر قرار دهد و وضعیت را برایش دشوار کند. دادستان پرونده نیز گفته استفاده از چنین دستگاه‌هایی برای پدران و مادران کاری قانونی است اما هرگز زنان و مردان نمی‌توانند از این وسیله برای ردیابی یا شنود مکالمات شریک زندگی خود استفاده کنند و در صورت استفاده، بدون شک با ۲۰ سال زندان روبه‌رو خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها