همه چیز درباره مسواک‌های برقی

راهنمای خرید مسواک برقی

یک کارخانه فرانسوی مسواک هوشمندی را طراحی کرده‌ که به کمک آن می‌توان عادت‌های مسواک زدن را در افراد اصلاح کرد.
کد خبر: ۶۳۴۷۵۴

به گزارش جام جم سرا، این کارخانه فرانسوی مدعی است نخستین مسواک الکترونیک جهان را طراحی کرده که قابلیت همگام‌سازی اطلاعات خود با تلفن‌های هوشمند را از طریق اتصالات بی‌سیم داراست.
به نوشته ایسنا، نرم افزار تعبیه شده در این مسواک اعلام می‌کند که آیا شما یا فرزندتان مرتب و به اندازه کافی دندان‌ها را مسواک زده‌اید یا خیر؟ مسواک؛ جام جم سرااین مسواک همچنین قادر است برای ترغیب بیشتر یا احساس شرمندگی، اطلاعات شما را از عادت‌های مسواک‌زدنتان در اختیار دندانپزشکتان قرار دهد.
مسواک الکترونیک مذکور بسته به مدل‌های مختلفش از ۹۹ الی ۲۰۰ دلار قیمت دارد و از تابستان سال جاری میلادی (۲۰۱۴) آماده فروش خواهد بود.
به نقل از شبکه سی ان ان، این مسواک سه حسگر دارد که هر یک وظیفه ثبت اطلاعات مشخصی را دارند. یک حسگر طول مدت مسواک زدن را ثبت می‌کند، یکی دیگر تشخیص می‌دهد که آیا تمامی زوایای دهان را مسواک می‌زنید یا خیر، و حسگر سوم نیز تشخیص می‌دهد که آیا به صورت صحیح یعنی در جهت بالا و پایین مسواک می‌زنید یا به شیوه اشتباه یعنی به سمت چپ و راست.
اطلاعات دریافتی از این حسگر‌ها به صورت خودکار به تلفن همراه صاحب مسواک ارسال می‌شود، سپس اطلاعات دریافتی طبقه‌بندی شده، با استفاده از نمودارهای مخصوص به نحوه مسواک زدن شما امتیاز می‌دهد تا خودتان یا فرزندانتان را برای بهتر مسواک زدن ترغیب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها