همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) صورت گرفت

فراخون جهیزیه عروس آبرومند / کار خوب با یک کلیک

اصلا به این کار نداشته باشید که علی دایی و رفتار و گفتارش دیگران را آزار می دهد فقط به این فکر کنید او اخیرا جهیزیه یک دختر را تامین کرده است.
کد خبر: ۶۳۴۰۹۴
تهیه جهیزیه در تمرین پرسپولیس!

سایت جام جم ورزشی- مرد میانسال که در روزهای اخیر رفت و آمد زیادی در تمرین پرسپولیس داشت بالاخره موفق شد از علی دایی سرمربی پرسپولیسی ها برای تهیه جهیزیه دخترش کمک بگیرد. گفته می شود که این مرد میانسال با حضور در مقابل در ورودی درفشی فر تقاضای کمک از علی دایی داشته است اما در برخوردهای اول علی دایی بدون توجه از کنار این مرد رد می شده و حتی حاضر نمی شد که به حرف های او گوش دهد اما هنگامی که بالاخره متوجه شد این فرد مشکلی جدی دارد حاضر به گفت و گو با او شد. گویا این مرد که به دلیل بیماری صعب العلاجی مشکلات جدی مالی دارد در حال روانه کردن دخترش به خانه بخت است اما تمکن مالی برای تامین کردن جهیزیه دخترش ندارد. آنچه که بین علی دایی و این مرد رد و بدل شد نامشخص است اما گفته می شود که این پدر بیمار به علی دایی گفته که صدقه نمی خواهد و قصدش قرض گرفتن است. البته علی دایی هم به این فرد قول داد که مشکلاتش را هر چه سریع تر برطرف کند. گفته می شود علی دایی پس از اینکه بعد از تحقیقات لازم اطمینان پیدا کرد این فرد مشکل مالی دارد به او کمک مالی هنگفتی کرده است. اگر به یاد داشته باشید چند سال پیش مشابه همین اتفاق افتاد و علی دایی جهیزیه کامل دختر زاهدانی را تامین کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
واقعا لیاقتش رو داره
لیلا از تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
كار خیر وقتی كار خیره كه كسی ازش باخبر نشه. حالا این موضوع چرا رسانه ای شده؟ نمی شد یواشكی بده و از طرف هم بخواد كسی باخبر نشه؟ هف تبلیغ بوده آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آتنا از تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۰
دوست عزیز، لیلا خانومی، هدف هر چی كه میخواد بوده باشه در نفس كار كه جهیزیه دار شدن و خوشحالی دل اون عروس و پدر بیمارش كه تفاوتی ایجاد نمیكنه ....
بعدهم هر روز رسانه ها با آقای دایی سروكار دارند پس طبیعیه كه كارهای ایشون از دید خبرنگارها مخفی نخواهد موند ...
بیایید دست از این حرفا برداریم و فكرمون رو اصلاح كنیم و برای هر كار خوب و بدی ، تندی حرف درنیاریم و قضاوت نكنیم . آقای دایی دستتون درد نكنه كه پول رو فقط واسه خودتون نمیخایید و به فكر هموطناتونم هستید :)
tanha
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
علی خان كمك میكنی تا همه بفهمن مرد خیری هستی .واقعا علی خان
من
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
بابا علی دایی هم آدمه چكاربه زندگی شخصی مردم دارید نكنه خودتون اصلا به كسی كمك نمی كنید هركسی درحدتوان خودش

نیازمندی ها